Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Verwarmen via de airco?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sumac
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 04-06 21:13
Ik hoorde laatst dat het mogelijk is om een moderne airco-unit ook als verwarming in de winter te gebruiken. Heeft iemand daar ervaring mee? Je hebt dan zo'n ding aan de muur hangen dat warme lucht de kamer in blaast. Is dat prettig of juist niet? Hoe zit het met de energie-kosten? Ik hoorde iemand beweren dat dit op jaarbasis amper meer kost dan een CV, maar ik kan het me haast niet voorstellen.

Voorzover ik begrijp zijn de installatiekosten het probleem niet, maar als je vervolgens per maand €100 extra of meer aan electriciteit moet betalen, dus meer dan wat je normaal aan gas betaalt, dan wil ik dat wel weten.

Wat zijn jullie ervaringen hiermee?

Acties:
  • +2Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 07:15

timovd

Voorsprong door techniek

Kijk even in het lucht/lucht warmtepompentopic.

Gasloos huis 7kW Panasonic WH-UD07HE5-1 | SolarEdge 2200 + 1200Wp APS micro's

Acties:
  • +1Henk 'm!

• KRGT
  • Registratie: september 2001
  • Niet online

KRGT

Have a nice day!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: september 2008
  • Nu online
Waarom linken naar een warmtepomp topic?

Ik ga er vanuit dat hij een gasaansluiting heeft en daarbij een airco wil om mee te koelen en te verwarmen ?

Acties:
  • +8Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 18-06 17:38

basvn

Breezand - NHN

DeBaroN schreef op maandag 31 mei 2021 @ 15:22:
Waarom linken naar een warmtepomp topic?

Ik ga er vanuit dat hij een gasaansluiting heeft en daarbij een airco wil om mee te koelen en te verwarmen ?
Omdat een airco, een warmtepomp is

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sumac
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 04-06 21:13
Bedankt voor de tip!
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True