.tk domein gebruiken in Tweakers e-mailadres

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ0chem
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 15-09 11:13
De laatste tijd ben ik bezig geweest met een eigen domein. Omdat ik er waarschijnlijk niet veel mee zal doen, heb ik een gratis .tk domein geregistreerd.
Nu wil ik dit domein gebruiken om voor een aantal accounts een nieuw e-mailadres aan te maken, zo ook voor tweakers. Daarom zou ik graag 'tweakers@mijndomein.tk' als e-mailadres voor mijn Tweakers account in willen stellen, maar ik krijg de foutmelding dat het domein niet toegestaan is.

Daarop heb ik geprobeerd om een e-mailadres in te stellen zonder "Tweakers" erin, omdat sommige sites dit wellicht niet leuk vinden. Ik kreeg nog steeds dezelfde foutmelding, dus het lijkt erop dat alle .tk domeinnamen zijn geblokkeerd door Tweakers, want het lijkt me sterk dat mijn gloednieuwe domeinnaam geblokkeerd is.

Ik vraag me af waarom. Omdat het gratis domeinnamen zijn? Wat maakt dat uit als je er alleen een mailtje naar hoeft te sturen? Google of Microsoft accounts zijn ook gratis, dus waarom zijn deze niet geblokkeerd?

Beste antwoord (via JJ0chem op 31-05-2021 14:48)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:07

crisp

Devver

Pixelated

.tk domeinen staan bij ons inderdaad op de 'zwarte lijst', vooral omdat spammers er graag gebruik van maken.

Je kan een mailtje sturen naar gathering@tweakers.net met het verzoek om je e-mailadres om te zetten.

Intentionally left blank

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Ik gok omdat er vrij veel spam accounts bestaan met *.tk, en dat die van jou gewhitelist zal moeten worden (als ze dat doen)

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:07

crisp

Devver

Pixelated

.tk domeinen staan bij ons inderdaad op de 'zwarte lijst', vooral omdat spammers er graag gebruik van maken.

Je kan een mailtje sturen naar gathering@tweakers.net met het verzoek om je e-mailadres om te zetten.

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ0chem
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 15-09 11:13
crisp schreef op maandag 31 mei 2021 @ 12:40:

Begrepen, dan ga ik straks maar even een mailtje sturen!