Tekst in adresbalk onzichtbaar

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowpop
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 14-04 15:55
Mijn vraag
Ik heb sinds de nieuwe update zie ik niet meer wat ik typ in de adresbalk, hoe kan ik dit oplossen?
Zie bijlage hieronder.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lJ6YCXXtwkmx2Iip-vNB-p9AwkU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/vXTRXTWtQMuXSJRZSsJPFjqm.png?f=fotoalbum_large

Relevante software en hardware die ik gebruik
Lenovo 100e chromebook 2nd Gen MTK
Model name: 81QB
Chrome OS: Versie 91.0.4472.81 (Officiële build) beta (32-bits

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
- Thema gereset
- (later gedaan) Diagnostische gegevens controle
- Chrome flags gereset

[ Voor 6% gewijzigd door Snowpop op 31-05-2021 16:38 ]

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thomas_n
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11-05 17:16
Is het alleen als je typt, of ook als er een url weergegeven wordt? Zie je de tekst wel als je hem selecteert? Is er misschien iets raars ingesteld met een thema?

Niks geprobeerd is wel heel weinig! We zijn hier geen betaalde helpdesk. ;)
Je kan altijd dingen proberen, als je dan niks vindt is het nog steeds de moeite waard te vertellen wat je al geprobeerd hebt. Dat maakt het makkelijker uit te sluiten wat het probleem niet is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowpop
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 14-04 15:55
thomas_n schreef op maandag 31 mei 2021 @ 11:28:
Is het alleen als je typt, of ook als er een url weergegeven wordt? Zie je de tekst wel als je hem selecteert? Is er misschien iets raars ingesteld met een thema?

Niks geprobeerd is wel heel weinig! We zijn hier geen betaalde helpdesk. ;)
Je kan altijd dingen proberen, als je dan niks vindt is het nog steeds de moeite waard te vertellen wat je al geprobeerd hebt. Dat maakt het makkelijker uit te sluiten wat het probleem niet is.
Alleen als ik typ, als ik naar een website ga wordt de url wel gewoon weergegeven. Ik kan de tekst niet selecteren, maar als ik eroverheen beweeg met mn muis komt er wel zo'n cursor die je krijgt als je over tekst heen beweegt.
Oja, vergeten: Ik heb het thema gereset, helpt niet. Excuses dat ik het er niet bij had gezet.