Programmer: red-eyed, mumbling mammal capable of conversing with inanimate objects.
Probeer GLQuake met een goede Glide Wrapper te vinden, dan werkt het super! Heb ik zelf ook een tijdje gedaan op mijn TNT2 "vroeger"
Onzin. Niks glide wrapper. GLQuake is native OpenGL, geen glide.
Ik zou persoonlijk 7.52 of 7.58 gebruiken.
Niet dat het iets met je probleem te maken heeft: de 150 is met vsync uit en de 60 met vsync aan (logisch als je refresh rate op 60 Hz staat). En je wil uberhaupt je refresh rate hoger dan 60 Hz, daar krijg je hoofdpijn van.
Ik zou persoonlijk 7.52 of 7.58 gebruiken.
Niet dat het iets met je probleem te maken heeft: de 150 is met vsync uit en de 60 met vsync aan (logisch als je refresh rate op 60 Hz staat). En je wil uberhaupt je refresh rate hoger dan 60 Hz, daar krijg je hoofdpijn van.
Greetings and felicitations, children of technology - Icon in het groot
Verrek je hebt gelijk, het was nooit bij me opgekomen... Bij die nieuwere drivers staat vsync On by default, snel ff afgezet. Feit is wel dat Q1 nogal bagger draait met vsync aan...De 6.50 drivers zijn ook iets trager dan de 3.68, ik ga ff nog een paar andere proberen. Bedankt iig
Ow ja, die 150 fps is maar in timedemo, als je gewoon online speelt komt de fps nooit boven de 72 uit (lijkt een beperking van GLQWCL), en m'n monitor draait op 85 Hz dus geen probleem denk ik...
Programmer: red-eyed, mumbling mammal capable of conversing with inanimate objects.
Als hij met vsync aan 60 fps haalt terwijl hij anders 150 haalt weet ik 100% zeker dat de refresh date voor die resolutie op 60 Hz staat. Wil je misschien toch wat aan doen...
Greetings and felicitations, children of technology - Icon in het groot
Was idd het geval, ondertussen opgelostOp zaterdag 18 augustus 2001 14:04 schreef VlasBaard het volgende:
Als hij met vsync aan 60 fps haalt terwijl hij anders 150 haalt weet ik 100% zeker dat de refresh date voor die resolutie op 60 Hz staat. Wil je misschien toch wat aan doen...
Pagina: 1