Eagletec A17+ ?

Pagina: 1
Acties:

• WHiZZi
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:48

WHiZZi

Museumdirecteurtje

Topicstarter
Hallo,

Ik kan (errug goedkoop) een nieuwe EagleTec A17+ kopen. Is dit wat voor een Duron800. Is dit dan nog over te clocken? (Ik heb PC133 CAS222 geheugen).

Het gaat om dit mainboard:
http://www.eagletec.nl/mbA17+.htm

dan is f 185,00 toch niet veel dacht ik zo :9~
(Persoonlijk contact met eigenaar)

HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.

• WHiZZi

WHiZZi

Museumdirecteurtje

Topicstarter
Ik heb dit bordje inmiddels binnen. Best wel mooi bordje. Alleen ik kan dus in het BIOS alleen de multiply-factor instellen en via jumpers de snelheid van het geheugen (100MhZ of 133MhZ).

Kan dit nu kwaad als ik op het mainboard 133MhZ kies (en dan x9=1197 MhZ (Dure IceBerg cooler) op hetzelfde voltage (Duron 800) ?

Hoef ik hiervoor alleen de L1 bruggen in te kleuren ?

HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.

Verwijderd

heh .... let even op hoe ze op die website "NVIDIA" spellen ;)

Ik gebruik dit bordje regelmatig in PC's en ben er best tevreden over ... wel een beetje omslachtig omdat je een heel nest jumpers moet veranderen voor DDR

JC

Verwijderd

Ik zou eerst gewoon 8*133 = 1064 proberen. Standaard multi en Vcore spanning, en met de fsb op 133.
Dat gaat dus lekker zonder te kleuren.

Als dat goed werkt, is misschien nog meer mogelijk. Maar ik vermoed dat dit al moeilijkheden zal geven.

Dan dus maar de L7 bruggen inkleuren (Zodat je een vcore van 1.85 krijgt en kunt overklokken naar 1Ghz)

Je kunt dan nog kijken of he5t eventueel nog verder gaat...
;)
(Om de multiplier te kunnen veranderen zul je inderdaad de L1 bruggen moeten inkleuren)

Verwijderd

Woeps dubbel !!
:+

• WHiZZi

WHiZZi

Museumdirecteurtje

Topicstarter
Op maandag 20 augustus 2001 10:00 schreef DuronDude het volgende:
heh .... let even op hoe ze op die website "NVIDIA" spellen ;)
Ik zal het doorgeven >:)

* WHiZZi kent dus de eigenaar want die komt regelmatig langs bij z'n overbuurman

Pagina: 1