G400Max - 2e monitor hogere res ?

Pagina: 1
Acties:

• Spam
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 11-08 17:54
Hallo,

Het zal wel een topic zijn welke eerder besproken is maar ik kom hier even niet uit. Onder Windows NT, is het mogelijk om een op Millenium G400 - DualHead de tweede uitgang op een hogere resolutie te zetten ? Via de standaard instelling bij Matrox krijg ik het namelijk niet voor elkaar. Iemand die hier toevallig een workaround voor weet ? Een extra proggie of zo ?

Groetjes & alvast bedankt

Spam

We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !

Verwijderd

Stomme vraag misschien, maar waarom draai je de schermen niet gewoon om?

Verwijderd

je wilt een hogere resolutie dan wat?(640x480,1024x786)
De matrox g400 max zijn 2e monitor wil nooit hoger dan 1024x786
Heb je gecontroleerd dat je de goede monitor drivers voor de 2e monitor heb geinstaleert, een PNP monitor als 2e monitor zou ook kunnen helpen

• Spam
Hmmm..ik ben er inmiddels achter dat onder NT de gescheiden resoluties niet mogelijk zijn. Het betreft een 15" monitor met een multimedia projector van Philips eraan. Deze projector zou volgens de specs tot 1200x1600 kunnen gaan maar de maximale resolutie op een 15" is 1024x786.

Nu heb ik gelezen dat het scheiden van resoluties & colordepth WEL support word onder windows 98 en 2000. Dus dat word even uitzoeken of die projector inderdaad een mooi beeld geeft op dat moment. Let wel, dit is voor een technische toepassing waar een hoge resolutie vereist is, dus niet een spelletje of zo.

Mocht iemand hier WEL afweten van een proggie onder NT die de funcionaliteit van de DualHead-MultiDisplay wel activeert dan hoor ik het graag.

Oh, en ja, ik heb inmiddels al geprobeerd om de resolutie TOCH gewoon te verhogen en dan me maar niet storen aan de 'frequency out of range' melding op de monitor. Maar dan blijkt de kwaliteit ineens enorm slecht via de projector.

Heeft iemand ervaring met projectoren die hogere resoluties aankunnen ?

Groetjes & alvast bedankt

Spam

• Spam
Overigens word er niet gepraat over 1200x1600 support maar over XGA...maar dat is toch die resolutie of niet ?

Ben een beetje in de war :?

Grtz Spam

• ReseT
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Kan je dan niet gewoon upgraden naar win2k?, als het goed is worden daar wel hogere res ondersteund en 2 veschillende res. Kijk anders op www.matroxusers.com misschien dat daar ergens wat tussen staat.

ID7T GTX. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE (cylinder unit)

Pagina: 1