Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Inkomende gesprekken en lockscreen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• paulkokkie
  • Registratie: april 2017
  • Laatst online: 15:52
Goedemorgen,

Ik heb een iPhone Xr, die gebruik ik voor mijn werk in het callcenter.

Omdat ik gemiddeld 150 telefoontjes krijg per dag krijg heb ik de foon ingesteld op automatisch beantwoorden, 2 sec, zodat ik niet iedere keer zelf hoef te ontgrendelen.

Echter het probleem is: Het gesprek wordt wel aangenomen maar ik krijg dan, vaak, zomaar iemand aan de lijn zonder dat de foon overgaat en dus ook het scherm niet oplicht, dan komt uiteindelijk het groen icoontje wel linksboven te staan maar het scherm blijft zwart.

Heel vervelend dus.

Al 2x een harde reset gedaan maar dat heeft niet geholpen.

Wie o wie heeft voor mij de oplossing??

Alle reacties

Acties:
  • 0Henk 'm!

• HerZon
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 13:15
Automatisch opnemen uitschakelen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• KRGT
  • Registratie: september 2001
  • Niet online

KRGT

Have a nice day!

Of een headset ophouden, AirPods? Dan merk je gelijk dat er opgenomen is.

Daarnaast is dat arbotechnisch denk ik ook wel het beste :)

Acties:
  • +3Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Is 150 een typo? Zo niet: de hele dag door elke 2-4 minuten een nieuw telefoontje. Met risico dat ik offtopic ga, je wilt erg kijken naar een andere oplossing dan een iphone. Je bent defacto een 1e lijns call center agent. Neem er de tools voor.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• paulkokkie
KRGT schreef op zondag 30 mei 2021 @ 10:23:
Of een headset ophouden, AirPods? Dan merk je gelijk dat er opgenomen is.

Daarnaast is dat arbotechnisch denk ik ook wel het beste :)
Apple earpods gebruik ik.Die Airpods geprobeerd maar na 4 uur waren ze leeg, beetje jammer.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• paulkokkie
F_J_K schreef op zondag 30 mei 2021 @ 10:41:
Is 150 een typo? Zo niet: de hele dag door elke 2-4 minuten een nieuw telefoontje. Met risico dat ik offtopic ga, je wilt erg kijken naar een andere oplossing dan een iphone. Je bent defacto een 1e lijns call center agent. Neem er de tools voor.
Nee, 150 is geen typo. Op zich werkt alles prima, op dit ding na dan.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• kever678
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 08:24
Weet niet voor welke organisatie je werkt maar dit is naar mijn inziens geen acceptabele oplossing om thuiswerkers te faciliteren.

Werk zelf als telecom engineer bij een grote organisatie en wij bieden een aantal opties voor de thuiswerkers.. met een mobiel aan het werk is dit zeker niet.

Zou eens met je leidinggevende en/of IT gaan praten.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Hackus

Chain DL,SQ,BP,MP, and Flys

paulkokkie schreef op zondag 30 mei 2021 @ 09:52:
Goedemorgen,

Ik heb een iPhone Xr, die gebruik ik voor mijn werk in het callcenter.

Omdat ik gemiddeld 150 telefoontjes krijg per dag krijg heb ik de foon ingesteld op automatisch beantwoorden, 2 sec, zodat ik niet iedere keer zelf hoef te ontgrendelen.

Echter het probleem is: Het gesprek wordt wel aangenomen maar ik krijg dan, vaak, zomaar iemand aan de lijn zonder dat de foon overgaat en dus ook het scherm niet oplicht, dan komt uiteindelijk het groen icoontje wel linksboven te staan maar het scherm blijft zwart.

Heel vervelend dus.

Al 2x een harde reset gedaan maar dat heeft niet geholpen.

Wie o wie heeft voor mij de oplossing??
wordt tijd dat je een fatsoenlijk toestel thuis geplaatst krijgt door je werkgever.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True