Intel PIV 3.0@3600Mhz,2xiwaki md-15R en 1xswiftech mcp600, 4x xlr120 rad in externe boxes,dfi lanparty pro 875B,geil 512 mb pc4200, Ati Radeon 9800 pro,Audigy2,Silicon Graphics F180 (18,1 inch TFT)
Ik verwacht dat hij ruim boven de GF3 uit moet komen, ik hoorde gisteren van een insider dat de drivers voor de R8500 pas 1 maand in ontwikkeleing zijn (das dus niks, het is een wonder dat er al zoveel loopt), omdat ze pas sinds kort werkende samples hebben, en dan pas kan met het optimaliseren te beginnen.
Niet op voorraad.
Mooier dan de GF3
Toffe DVD
En sneller/net zo senl
Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1
dikzak
Verwijderd
Komt deze nieuwe Radeon weer via de oude "getwiste" schoorsteen binnen vallen?Op vrijdag 17 augustus 2001 13:38 schreef edward2 het volgende:
Idem, zodra die in NL is, is de R8500 gelijk voor mij.
Ik verwacht dat hij ruim boven de GF3 uit moet komen, ik hoorde gisteren van een insider dat de drivers voor de R8500 pas 1 maand in ontwikkeleing zijn (das dus niks, het is een wonder dat er al zoveel loopt), omdat ze pas sinds kort werkende samples hebben, en dan pas kan met het optimaliseren te beginnen.
hehehe...
Wireguard VPN Client: https://github.com/masselink/MasselGUARD
Verwijderd
Lijkt me een vrij steerk verhaal hoor.Op vrijdag 17 augustus 2001 14:01 schreef Namoh het volgende:
Ga voor de Radeon 8500! Al was het alleen maar om nvidia een poot dwars te zetten, omdat ze die nieuwe drivers pas releasen als de Radeon 8500 wordt uitgebracht. Het gerucht (ik weet het het is een gerucht, maar in elk gerucht zit een kern van waarheid) gaat dat deze drivers al een paar weken (maanden) op de plank klaar lagen!Strategisch gezien een slimme zet, maar om alle personen die > fl. 900 hebben betaald al die weken deze performance te onthouden vind ik onbeschoft. Je betaald genoeg voor zo'n kaart om dit te mogen "eisen". Toch?
Verwijderd
Verwijderd
Lekker zinvol om een dual proc in een bureaucomputer te schroeven. En ja ik denk dat de radeon sneller is dan een gf3 maar de gf4 komt ook binnen een paar maanden.Begin 2001: 2xAthlon4(1667MHz?), 1GB DDR, 2x60Gb, 16x DVD, GF3
Of iets dergelijks, binnen het budget...
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
Verwijderd
Echt wel een super ding man. Dit om maar eens een voorbeeld te geven: (TRUFORM)
ZONDER TRUFORM: (Let op de punthoekjes aan de randen van het model)

MET TRUFORM:

Vergelijk de twee hoofden maar eens goed, de onderste is rond de bovenste hoekig. En let ook vooral op de armen. Maar je moet idd er in het spel maar op letten, in snelle schietacties valt die hoekigheid niet eens op, bovendien heb je dan wel wat anders aan je hoofd dan te kijken of alles wel mooi rond isOp vrijdag 17 augustus 2001 17:30 schreef charles het volgende:
Ik zie niks geen verschil tussen die plaatjes
-
Verwijderd
Verwijderd
Evt kan ik natuurlijk ook met de Radeon I vivo uit de voeten, maar als deze er nou eenmaal is... (geld speelt niet zo'n rol, ik heb mezelf ook al niet echt een verjaardagskado gegeven ..
Oh ja, ik wil wel video kunnen sampelen ed (heb wel video, geen tv) dus ik moet wel een vivo hebben...
Nou maar hopen dat hij een beetje snel in Nederland verkrijgbaar is...
Rekeningrijden is onvermijdelijk, uitstel is struisvogelpolitiek.
Verwijderd
Er komt voorlopig echt geen ViVo versie van de 8500Op vrijdag 17 augustus 2001 17:42 schreef aRTee het volgende:
Ik ga er ook voor, wil binnenkort eens behoorlijk gaan upgraden. Het belangrijkste vind ik de videokwaliteit en dvd playback kwaliteit, fps maakt me weinig uit.
Evt kan ik natuurlijk ook met de Radeon I vivo uit de voeten, maar als deze er nou eenmaal is... (geld speelt niet zo'n rol, ik heb mezelf ook al niet echt een verjaardagskado gegeven ..![]()
)
Oh ja, ik wil wel video kunnen sampelen ed (heb wel video, geen tv) dus ik moet wel een vivo hebben...
Verwijderd
Wanneer komt ie nou eigenlijk? Ik hoor allemaal verschillende data...
Ps Weet iemand of je de mem en core speed afzonderlijk kan oc'en ?? Volgens mij was dat bij de Radeon niet het geval (weetiknietzeker)
Maar ja, dan heb je ook echt wat...
Great minds think in parallel gutters.
Verwijderd
Met een Radeon kun je wel degelijk de core en mem apart klokken. Alleen is het veel effectiever om ze synchroon te klokken. het kan wel gewoon dus.Op vrijdag 17 augustus 2001 19:17 schreef Alain het volgende:
Ik zit erover te denken om een compleet nieuwe pc te kopen, maar alleen geen nieuwe videokaart, en dan nog ff de oude TnT2Ultra gebruiken, en als de 8500 er is die dan te kopen.
Wanneer komt ie nou eigenlijk? Ik hoor allemaal verschillende data...
Ps Weet iemand of je de mem en core speed afzonderlijk kan oc'en ?? Volgens mij was dat bij de Radeon niet het geval (weetiknietzeker)
Even wachten op driverontwikkelingen dus en prijsverlaging, alsmede Vivo versies.....
ikke ga voor de R200 :P:P:P:P
ASUS TUF Gaming Z690-PLUS WIFI D4, Intel Core i5-12600KF, Kingston Fury Beast KF432C16BB1K2/32, Gigabyte AORUS GeForce RTX 3070 Master, Lexar NM790 2TB
misschien jij blind zijn??? kijk naar de actors... de hoekjes zijn opeens rondOp vrijdag 17 augustus 2001 17:30 schreef charles het volgende:
Ik zie niks geen verschil tussen die plaatjes
ASUS TUF Gaming Z690-PLUS WIFI D4, Intel Core i5-12600KF, Kingston Fury Beast KF432C16BB1K2/32, Gigabyte AORUS GeForce RTX 3070 Master, Lexar NM790 2TB
Je bedoelt de linkerschouder denk ik?Op vrijdag 17 augustus 2001 17:37 schreef Aars het volgende:
Bij rechterschouder kan je het ook heel goed zien
If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.
Verwijderd
Dat is de introductieprijs. De GeForce3 kostte toen toch ook 1800 gulden? Dus na 2 weken is die Radeon 8500 nog maar 250-300 dollar.Op vrijdag 17 augustus 2001 20:16 schreef Countach het volgende:
Grootste obstakel voor mij iig is de prijs, $399 is erg veel. Ik hoopte eigenlijk dat de GF3 wat meer zouden gaan beconcurreren op dat gebied.
Maar ja, dan heb je ook echt wat...
3D is geen issue voor mij, al zou dat natuurlijk altijd mooi meegenomen zijn (en de Radeon kan op dit gebied blijkbaar goed mee komen). Maar het gaat mij vooral om de 2D kwaliteiten en de TV out mogelijkheden en zo.
Marstek Venus 5.12kWh v154, CT002 V118, CT003 V118 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.
Verwijderd
We'll see
Check de site van TomsHardware of AnandTech maar.Op vrijdag 17 augustus 2001 17:12 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Lijkt me een vrij steerk verhaal hoor.
Verwijderd
8500 bedoel jeOp zaterdag 18 augustus 2001 02:46 schreef Meuk het volgende:
A T I Roeleert........
ikke ga voor de R200 :P:P:P:P
I got a problem-solver and its name is revolver
Ow en iefje, de GF3 is nooit 1800,- geweest
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
Verwijderd
Pcies. En na 2/3 weken was de GF3 toen nog maar 1200Op woensdag 22 augustus 2001 15:35 schreef MGSNK het volgende:
zekers wel, 100% zekers, als je hem als 1 van de eerste wilde hebben dat moest je dat neerleggen...
Heb jij al eens de readon8500 al gezien ?..., GF3 is aardig goed kwa 2d vind ik, maar dat is vooral merk afhankelijk...Op vrijdag 17 augustus 2001 17:57 schreef Joost E. Boere het volgende:
De 2D kwaliteit van de Gf3 op hoge resoluties slecht en de snelheid van de G450/G550 is voor moderne spelen niet hoog genoeg => Radeon 8500
Nou maar hopen dat hij een beetje snel in Nederland verkrijgbaar is...
Niet op voorraad.
Trueform is een hele mooie uitvinding, vooral omdat het backwards compatible met games.
39
Just pick a dead end and chill out 'till you die.