Hoi Tweakers, ik ben hier net nieuw, het is dus nog een beetje zoeken :-)
Ik heb een probleem op Facebook ivm vrienden uit te nodigen voor een event.
Hoop dat er iemand mij hiermee kan helpen.
Ik heb een event aangemaakt, had een 30 tal personen uitgenodigd.
Wat later wil ik opnieuw mensen uitnodigen en zie dan dat al mijn vrienden staan aangevinkt, terwijl ik zelf niet heb uitgenodigd.
Als ik iemand wil uitnodigen krijg ik een melding de limiet bereikt te hebben.
In het event zie enkel 30 genodigden staan, niet alle vrienden dus.
Het event is aangemaakt via mijn pc.
Zowel op gsm als tablet is het hetzelfde probleem.
Wat heel raar is, als ik via mijn gsm het event open en klik op delen (om mensen uit te nodigen) zie je 1 second dat niet iedereen is aangevinkt om dan automatisch te veranderen naar iedereen geselecteerd.
Ik heb al vanalles geprobeerd, zoals cache van pc wissen, cache van Facebook wissen op mijn gsm, niets helpt.
Weet echt niet meer wat ik nog kan doen om dit opgelost te krijgen en zou het graag in orde willen hebben.
Hopelijk weet hier iemand hier raad mee.
Dank u wel
Peter
Ik heb een probleem op Facebook ivm vrienden uit te nodigen voor een event.
Hoop dat er iemand mij hiermee kan helpen.
Ik heb een event aangemaakt, had een 30 tal personen uitgenodigd.
Wat later wil ik opnieuw mensen uitnodigen en zie dan dat al mijn vrienden staan aangevinkt, terwijl ik zelf niet heb uitgenodigd.
Als ik iemand wil uitnodigen krijg ik een melding de limiet bereikt te hebben.
In het event zie enkel 30 genodigden staan, niet alle vrienden dus.
Het event is aangemaakt via mijn pc.
Zowel op gsm als tablet is het hetzelfde probleem.
Wat heel raar is, als ik via mijn gsm het event open en klik op delen (om mensen uit te nodigen) zie je 1 second dat niet iedereen is aangevinkt om dan automatisch te veranderen naar iedereen geselecteerd.
Ik heb al vanalles geprobeerd, zoals cache van pc wissen, cache van Facebook wissen op mijn gsm, niets helpt.
Weet echt niet meer wat ik nog kan doen om dit opgelost te krijgen en zou het graag in orde willen hebben.
Hopelijk weet hier iemand hier raad mee.
Dank u wel
Peter