Beste Tweakers,
Inmiddels een paar dagen in het bezit van een logitech G29 stuurtje uitermate leuk natuurlijk alleen is het stuur voornamelijk gekocht om te racen in F1 2020.
.
Na wat gedoe met alle settings bleek dat het alleen mogelijk is om met 100% gas (de rem doet het gelukkig wel) racerondes te rijden. Dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn. Is trouwens wel een zeer goede oefening en op 1 circuit is het ook bijna mogelijk.
In de bijlage is te zien waar het settingsprobleem zit (dit is echter een setting waar ik niet naar toe kan).
:strip_exif()/f/image/ZqT3a0osnJOwAHKUfEElWPt5.jpg?f=fotoalbum_large)
Weet iemand een oplossing?[
Ik gebruik: win 10 64 bits en logitech via G hub zie overige bijlagen.
Vlgs mij heb ik binnen logitech alle settings via G-hub al geprobeerd, binnen F1 kan ik heel veel aanpassen maar de 100% gasoptie op de bijlage krijg ik er niet vanaf.
/f/image/nvfo3P0iIn843w7e3iLEppg8.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/BFW5DEZXwDv6VP1fUhu9USeB.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/3mjonqqkjSfvSqzVv1rRQCBf.png?f=fotoalbum_large)
Alvast bedankt,
JO71
Inmiddels een paar dagen in het bezit van een logitech G29 stuurtje uitermate leuk natuurlijk alleen is het stuur voornamelijk gekocht om te racen in F1 2020.
.
Na wat gedoe met alle settings bleek dat het alleen mogelijk is om met 100% gas (de rem doet het gelukkig wel) racerondes te rijden. Dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn. Is trouwens wel een zeer goede oefening en op 1 circuit is het ook bijna mogelijk.
In de bijlage is te zien waar het settingsprobleem zit (dit is echter een setting waar ik niet naar toe kan).
:strip_exif()/f/image/ZqT3a0osnJOwAHKUfEElWPt5.jpg?f=fotoalbum_large)
Weet iemand een oplossing?[
Ik gebruik: win 10 64 bits en logitech via G hub zie overige bijlagen.
Vlgs mij heb ik binnen logitech alle settings via G-hub al geprobeerd, binnen F1 kan ik heel veel aanpassen maar de 100% gasoptie op de bijlage krijg ik er niet vanaf.
/f/image/nvfo3P0iIn843w7e3iLEppg8.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/BFW5DEZXwDv6VP1fUhu9USeB.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/3mjonqqkjSfvSqzVv1rRQCBf.png?f=fotoalbum_large)
Alvast bedankt,
JO71