Mijn interne cardreader wordt niet herkend

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aadje61
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 08-10-2024
Mijn vraag
...Na een flinke update van windows ,aantal weken geleden woord mijn interne cardreader niet herkent,lampje brand dat er een kaartje inzit ,ook de externe cardreader woord niet herkent.

Relevante software en hardware die ik gebruik
..W10 Home 64 bitts.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Gebrobeerd hardware te installeren ,maar krijg de cardreader niet te zien bij hardware,las voor een optie terug naar fabrieksinstellingen,maar gaat niet na laatste update windows staat er beschreven.

Ik heb een HP PRO 3500 serie DESKTOP-6TM4B9A.

Hoor graag van van iemand.
Mvg
Adriaan.v,D
[

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hell-Slave
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22-09 22:42
Herinstallatie van windows al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Doman
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11:38
Kijk eens bij Windows apparaatbeheer of de cardreader daar wordt aangegeven en er eventueel problemen mee zijn?
Controleer ook bij Windows update / optionele updates of er stuurprogramma updates beschikbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aadje61
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 08-10-2024
Bedankt voor beide antwoorden,ik zal eerst kijken voor een evt driver met een update.

Anders een nw windows er op zetten.

Staat niet bij apparaatbeheer.

Ik laat het weten als het gelukt is.
bedankt
Mvg Adriaan.D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi1234
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
Worden die interne cardreaders niet verbonden met een interne USB-header? Op welke USB-poort(en) sluit je de externe cardreader aan? Heb je al eens een USB-poort op de achterkant geprobeerd? De USB-poorten die in de kast verwerkt zitten, zijn altijd aangesloten op een interne header. Als de cardreader inderdaad op een interne USB-header is aangesloten, kan het zo maar zijn dat die niet goed werkt en de USB-poorten op de kast ook niet werken.

Waarschijnlijk kan het zo simpel zijn als een update/herinstallatie van de USB-driver.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Itrme
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 22-09 16:45
aadje61 schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 08:03:
Bedankt voor beide antwoorden,ik zal eerst kijken voor een evt driver met een update.

Anders een nw windows er op zetten.

Staat niet bij apparaatbeheer.

Ik laat het weten als het gelukt is.
bedankt
Mvg Adriaan.D
Heb je heel het apparaatbeheer doorgekeken? In het verleden gezien dat na een update, bluetooth bijv op een vreemde plek stond (onder software oplossingen) hardware verwijderen en opnieuw opstarten was in die gevallen voldoende om het weer werkend te krijgen.
Pagina: 1