Ik heb sinds een paar weken een warmtepompdroger gekocht van Siemens. Ik wil dat de wasdroger het water afvoert via een slang zodat ik de waterbak niet continue moet legen. Nu heb ik de bijgevoegde slang op de droger aangesloten en in de afvoer gehangen. Maar wat schetst mijn verbazing, het water komt nog steeds in de bak van de wasdroger terecht.
In onderstaande afbeeldingen zie je de slangen. De slang die eerst beneden bevestigd zat heb ik losgetrokken en zit alleen nog maar boven bevestigd en hangt onderaan los en heeft dus geen functie meer, althans er komt geen water in of uit. De andere slang heb ik onderaan vastgekoppeld op de uitvoer en hangt in de afvoerpijp. Wat doe ik verkeerd of wat gaat er verkeerd?
:strip_exif()/f/image/b8m5yOjJgkoivSEKhgsWlSSm.jpg?f=fotoalbum_large)
In onderstaande afbeeldingen zie je de slangen. De slang die eerst beneden bevestigd zat heb ik losgetrokken en zit alleen nog maar boven bevestigd en hangt onderaan los en heeft dus geen functie meer, althans er komt geen water in of uit. De andere slang heb ik onderaan vastgekoppeld op de uitvoer en hangt in de afvoerpijp. Wat doe ik verkeerd of wat gaat er verkeerd?
:strip_exif()/f/image/b8m5yOjJgkoivSEKhgsWlSSm.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/RQ6tRdrBqTkFNsWXzC3bgxKz.jpg?f=fotoalbum_large)