Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

IPhone 11 shutter sound uitzetten, hoe?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Noname4
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 11-06 13:28
Mijn dochter heeft een IPhone 11 gekocht bij Eglobalcentral.nl en dat blijkt een Japans model waardoor er een klikgeluid is bij elke foto die ze maakt. We waren ons niet bewust dat er verschillen zijn tussen Amerikaanse, Japanse en andere modellen. Het toestel is verder prima maar is er geen manier om dat irritante geluid tijdens het fotograferen uit te zetten?
...

IPhone 11, IOS 14.4.2
Modelnummer: MHDM3J/A
A2221
...

Alle standaard methoden hebben we al geprobeerd.
Op Youtube staan filmpjes van mensen die een jailbreak doen en daarmee het geluid kunnen uitschakelen tijdens fotograferen maar daarmee vervalt de garantie dacht ik. Is er geen andere methode?

...

Alle reacties

• KRGT
  • Registratie: september 2001
  • Niet online

KRGT

Have a nice day!

Niet, dit is wettelijk zo geregeld daar.

• Hahn
  • Registratie: augustus 2001
  • Nu online
In Japan is het verplicht om 'm aan te hebben, maar er zijn wat manieren die je kan proberen om er omheen te werken. Zie: Google 'turn off shutter sound iphone 11 japan'

The devil is in the details.

• syltheboy
  • Registratie: november 2008
  • Niet online
@Noname4 Een jailbreak is nog niet mogelijk op een iPhone 11 die draait op iOS 14.4.2. Mocht je na een jailbreak garantie nodig hebben, dan kun je hem altijd naar fabrieksinstellingen herstellen voordat je hem naar Apple brengt. Je hebt in dit geval slechts 1 jaar garantie.

[Voor 3% gewijzigd door syltheboy op 29-05-2021 12:19]

• Noname4
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 11-06 13:28
Dank voor jullie reacties. Via de genoemde manieren werkt het niet. Er is toch echt een jailbreak nodig vrees ik. En idd voor IPhone 11 en IOS 14.4.2. is er nog niks tenzij deze misschien zou werken:

https://youtu.be/PvK1vSYdJ_w en na installatie van Cydia dan: https://youtu.be/Ak9yJGeqgDc

Dan zit je daarna zeker met veel nutteloze apps en werkt het dan nog wel na een verdere update van IOS?

Later toegevoegd: Oh nee ik ontdek nu dat dit een fake versie van Cydia is hoogstwaarschijnlijk.

[Voor 10% gewijzigd door Noname4 op 29-05-2021 20:02]

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True