Tijdens het lezen van deze zin, wordt wereldwijd circa 1.000.000 liter olie verstookt. Dus niet 2X lezen hè.
Vraag
Beste antwoord (via bert pit op 10-06-2021 14:04)
Kan je hier wat mee: https://developer.apple.com/forums/thread/119022 ?
Wise enough to play the fool
Alle reacties
iPad versie die niet ondersteund wordt met de app? ( Neem aan dat jou iPad een andere is dan die van je vader )
Je zal het toch bij de app maker moeten zoeken. Aangezien het alleen bij die specifieke app is gecombineerd met de versie iPad van je vader
Je zal het toch bij de app maker moeten zoeken. Aangezien het alleen bij die specifieke app is gecombineerd met de versie iPad van je vader
Het betreft een recent model iPad, ik heb de app ook al geherinstalleerd.
Tijdens het lezen van deze zin, wordt wereldwijd circa 1.000.000 liter olie verstookt. Dus niet 2X lezen hè.
Of het een recent model is is niet relevant. Wat relevant is, welke het exact is. Misschien heeft de app maker hem nog niet geoptimaliseerd voor de nieuwere iPads.bert pit schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 08:56:
Het betreft een recent model iPad, ik heb de app ook al geherinstalleerd.
Correctie, zie dat het om een Apple app gaat hier zou je verwachten dat het werkt.
Wat je kan proberen is het volgende:
Settings >Accessibility > Keyboards > full Keyboard Access > commands
remove “space bar” from the “activate” field
Deze oplossing zie ik vaker voorbij komen als ik zoek op het probleem.
[ Voor 32% gewijzigd door corporalnl op 29-05-2021 09:29 ]
Kan je hier wat mee: https://developer.apple.com/forums/thread/119022 ?
Wise enough to play the fool
Dank voor de suggesties, ik ga het proberen zodra ik “der Alte” weer bezoek.
Het is gelukt, dank voor het meedenken. In de Instellingen op de iPad moet de uitgebreide toetsenbordfuncties worden uitgezet. Dat zijn sneltoetsen.
Instellingen - toegankelijkheid - toetsenborden - uitgebreide toetsenbordfuncties - schakelaar op uit zetten.
Daarna werkt de spatiebalk in Pages weer zoals het hoort.
Instellingen - toegankelijkheid - toetsenborden - uitgebreide toetsenbordfuncties - schakelaar op uit zetten.
Daarna werkt de spatiebalk in Pages weer zoals het hoort.
Ik verplaats voor de volledigheid nog even van CSA naar de iOS-buren
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Pagina: 1