Ik heb HL generation, en bij mij so far geen problemen. Speel veel CS, daarom heb ik m.
Nu hoef(de) ik bij het spelen van HL, Opposing Forces (dat bij HL generation zit) of CS nooit een CD van HL of OpFor in mijn CD-speler te steken; kan altijd gewoon opstarten en spelen, ongeacht wat er in de speler zit
Om een maat van me ook kennis te laten maken met HL (en voornamelijk CS
) heb ik hem MIJN HL Generation gegeven om even te proberen (zonder online te komen ivm de key - de mijne - uiteraard), en na install de CD weer mee naar mij thuis genomen.
Alleen, hij kan het niet spelen, want bij hém vragen HL én OpFor telkens om de originele CD in de computer te steken, terwijl zijn install precies gelijk is (met dezelfde key) aan de mijne.
Ik heb dat dus nog nooit gehad
Nu vond hij het uiteraard ook allemaal erg kewl, ook CS
, dus hij heeft gisteren zelf HL generation aangeschaft, en daar is het precies hetzelfde: HL en OpFor zijn niet op te starten zonder de CD in de player te steken (wat op zich geen probleem is, maar natuurlijk wel een beetje irritant, zeker omdat het blijkbaar niet nodig is)
Welke opties of whatever zie ik over het hoofd? De install die ik bij mijn maat heb uitgevoerd met mijn HL en die van hem zijn precíes gelijk aan de install die ik bij míj heb uitgevoerd

Hier even wat info:
mijne: PIII850, GF2, blabla, win98
zijne: PIII400, tnt2, bla, win98
Nu hoef(de) ik bij het spelen van HL, Opposing Forces (dat bij HL generation zit) of CS nooit een CD van HL of OpFor in mijn CD-speler te steken; kan altijd gewoon opstarten en spelen, ongeacht wat er in de speler zit
Om een maat van me ook kennis te laten maken met HL (en voornamelijk CS
Alleen, hij kan het niet spelen, want bij hém vragen HL én OpFor telkens om de originele CD in de computer te steken, terwijl zijn install precies gelijk is (met dezelfde key) aan de mijne.
Ik heb dat dus nog nooit gehad
Nu vond hij het uiteraard ook allemaal erg kewl, ook CS
Welke opties of whatever zie ik over het hoofd? De install die ik bij mijn maat heb uitgevoerd met mijn HL en die van hem zijn precíes gelijk aan de install die ik bij míj heb uitgevoerd
Hier even wat info:
mijne: PIII850, GF2, blabla, win98
zijne: PIII400, tnt2, bla, win98