Laatste mogelijkheid(tot 1/9) tot vette cashdeals!

Pagina: 1
Acties:

• Mark_V
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 06-06-2022
Even om je eraan te helpen herinneren: per 1/9 verdwijnen de relaxte cashdeals voor mobiele contracten.

Maar nu zijn ze er nog :). Op telecomvergelijker.nl staan toch nog hele leuke:
Ben regelmatig 100% gratis (75 min bellen)
Ben vaak voor 3,50 in de maand (150 min bellen)

Dit zijn trouwens ECHTE minuten, dus niet van die flutminuten zoals d*

En het mooiste: ze zijn 15 maanden, dus je kan tot november 2002 bijna gratis bellen.

Ik zou zeggen, doe er je voordeel mee. Ik had zelf al een D*-180, maar die loopt in feb al af. Dus ik heb deze er maar even bij afgesloten.

• kieskes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:37
Ben regelmatig 100% gratis (75 min bellen)

even voor de zekerheid, dit kost je dus echt NIKS ?

• Mark_V
Nope, zelfs geen verzendkosten dacht ik, maar je moet voor de verrekeningsschema's gewoon even op de site van de betreffende site kijken, dan weet je het meteen.

• Speedyb
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-04-2024
Op www.belnu.nl
www.gsm.nl
www.telecom.nu

Bieden ze ze ook aan, vaak krijg je er nog heel goedkoop een telefoon bij.

• Speedyb
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-04-2024
Het werkt zo:

Je sluit een abbonnement af en krijgt het gesponserde bedrag op je rekening gestort.
Daarna betaal je gewoon elke maand abbonnementsgeld.(Heb je eerst op je rekening gestort gekregen, dus het is gratis)

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-07 16:41

TheLunatic

Ouwe boxen.

Maar je moet toch wel aansluitkosten betalen ??

Mother, will they like this song?

Verwijderd

Soms wel, soms niet *D
Lees de kleine lettertjes !!

• Martijn02
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:29

Martijn02

/* No Comment */

Hartstikke interresant, voor in een of andere oude gsm die je in de auto kan laten liggen ofzo, ALS hij gejat wordt is het jammer, maar geen strop, en dan kan je toch mooi even voor niks de wegenwacht bellen als je met pech staat :)

Neem hier zijn wel nutige dingen voor te bedenken... >:)

/edit

Iemamd ervaring met aanbieding-sjop.nl uit nijverdal? Ze hebben een gratis Ben regelamig abbonnement, 15 maanden lang 75 belminuten per maand Je krijgt alle kosten ook de aansluitkosten retour. (zeggen ze)

Dat ik niet straks met een 2e abbonnement zit en dat ik geen geld retour krijg, want dan baal ik mooi...

Verwijderd

Op http://www.aanbieding-sjop.nl kun je een Ben vaak abo bestellen voor 3,47 per maand (toch weer 3 cent goedkoper dan op telecomvergelijker) :)

We zijn en blijven Hollanders, toch? >:)

• Mark_V
Die aanbieding staat ook gewoon op telecomvergelijker.nl hoor, maar ik heb gewoon ff afgerond.

En die dingen op telecomvergelijker.nl zijn allemaal INCL aansluiskosten, abbo kosten en verzendkosten. Je betaalt dus ALLLEEN 3,50 per maand gedurende 12 of 15 maanden.
Pagina: 1