Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Ik ben opzoek naar een nieuwe CPU, het is op dit moment het zwakste component van mijn PC. Kleine financiële meevaller, dus tijd om weer eens wat te vervangen. Op dit moment gebruik ik een:
Intel Core i5 6600K @ 3.50GHz
Wat is je budget?
+-€200 (180-220)
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik hoor de meeste mensen de laatste tijd erg lyrisch zijn over de AMD Ryzen CPU's.
Maar volgens mij kan dat niet op mijn moederbord of wel?
ASUS Z170 PRO GAMING (pricewatch: ASUS Z170 PRO GAMING)
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
De PC wordt vooral gebruikt voor gamen, en niet voor video- of fotobewerking.
Sorry als het nog niet zoveel informatie is. Maar ik struikelde meteen al over het stukje "kijk welke CPU op je moederbord past.".
Alvast bedankt voor de hulp
Ik zoek een?
Ik ben opzoek naar een nieuwe CPU, het is op dit moment het zwakste component van mijn PC. Kleine financiële meevaller, dus tijd om weer eens wat te vervangen. Op dit moment gebruik ik een:
Intel Core i5 6600K @ 3.50GHz
Wat is je budget?
+-€200 (180-220)
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik hoor de meeste mensen de laatste tijd erg lyrisch zijn over de AMD Ryzen CPU's.
Maar volgens mij kan dat niet op mijn moederbord of wel?
ASUS Z170 PRO GAMING (pricewatch: ASUS Z170 PRO GAMING)
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
De PC wordt vooral gebruikt voor gamen, en niet voor video- of fotobewerking.
Sorry als het nog niet zoveel informatie is. Maar ik struikelde meteen al over het stukje "kijk welke CPU op je moederbord past.".
Alvast bedankt voor de hulp