Audio installatie voor (studenten) woonkamer/kamer

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaiderZ
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 03-07 17:50
Ik zoek een?
Audio installatie dat eigenlijk voor zowel woonkamer als kamer kan gebruikt worden in een studentenhuis.

Wat is je budget?
~€200,00

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
[i]Voor huisfeesten en tv zelf wil ik een geluidinstallatie neer zetten dat eigenlijk soort van verplaatst kan worden. Het geluidkwaliteit maakt niet heel veel uit, als het maar een beetje hard kan gaan zal het top zijn /i]

Wat heb je zelf al gevonden?
Momenteel heb ik de JBL partybox 100 op het oog om die via audio kabel te verbinden of via bluetooth in de woonkamer neer te zetten of mijn eigen kamer

Welke vragen heb je hier nog over?
Is misschien een soundbar beter? Of kan ik beter een speakerset neerzetten zoals de Edifier R1855DB of zijn er nog andere alternatieve?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:22
Lekker voor zoiets als een partybox gaan inderdaad. Kan makkelijk verplaatst worden en zal hard genoeg kunnen spelen voor een studenten huisfeest.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshouttheoven
  • Registratie: December 2014
  • Nu online
Wanneer je de box(en) ook op een tv wilt aansluiten zou ik eerder voor een setje actieve monitor speakers kiezen dan een soundbar of Bluetooth-speaker.

De Presonus Eris E4.5 heeft een uitstekende kwaliteit-prijsverhouding en veel aansluitmogelijkheden en valt ruim binnen jouw budget. De variant met Bluetooth is een paar tientje duurder.