Enchroma Kleurenblind bril

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 15:58
Forumleden,

Zijn er hier kleurblinden die zo'n bril hebben geprobeerd of in bezit hebben? Ben erg benieuwd naar de ervaringen omtrent deze bril.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tens
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18:36

Tens

let me drink about it

It's amaaaazing waarschijnllijk.......

Mijn advies: ga naar een opticien en kijk wat je daar kunt proberen, en haal het niet online.

if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beavbusi
Ga sowieso naar een opticien, maar er zijn er maar drie in Nederland die retailer zijn vandaar dat ik even wat ervaringen wil. Scheelt weer een ritje van drie kwartier heen en terug ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bernard038
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12-06 14:42
De consumentenbond is 'gematigd enthousiast' over de Enchroma, dus ik zou nog iets leuks plannen in de buurt van de opticien die je gaat bezoeken: https://www.consumentenbo...-gezondheid/enchroma-bril

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Beavbusi
Heb er uiteindelijk een gekocht bij Swemmer in Rotterdam. Een zonnebril op sterkte met de enchroma glazen. Het is zoals al verwacht geen wondermiddel, maar ben er wel heel blij mij. De glazen zijn mijns inziens een soort filter waardoor de kleuren voor mij een stukje feller worden. Hierdoor fleurt de wereld wat op en kan ik kleuren net iets beter onderscheiden. Wat mij betreft wel een aanrader dus, het is alleen wel veel geld (600 euro voor een bril op sterkte, rond de 300 zonder sterkte)