Kheb gister een hq08 big tower gekocht. Ik zou graag effe willen zien wat jullie er allemaal mee gedaan hebben. Kheb zelf ook al ideetjes maar het is altijd leuk hoe iemand anders hem heeft gemaakt.
zagen zagen wiede wiede wagen.....
Sinlath | Opinions may contain latency
Verwijderd
hd rack van boven onderin op die plek 2e voeding raampje dueren makkelijker maken 12x12 front fan tussen metaal en plastic extra fans wiletjes enz enz
kijk gewoon wat rond en ga wat eraan klooien
kijk gewoon wat rond en ga wat eraan klooien
nou uh wat d8 je van meer fans, raampie, ccfl, blowhole. Ofwel: Laat je fantasie de vrije loop!
Verwijderd
Ik zou TEN EERSTE de vierkante doorgang voor voeding/ide kabels groter maken. Deze is veel te klein, waardoor de airflow slechter wordt.
TEN TWEEDE zou ik je voeding boven je achterste HD rack plaatsen (let er even op dat de kabels lang genoeg zijn). Hierdoor komt je voeding niet recht boven je proc, maar kun je boven de proc fans plaatsen.
Verder natuurlijk effe lekker modden, zie mijn sig.
TEN TWEEDE zou ik je voeding boven je achterste HD rack plaatsen (let er even op dat de kabels lang genoeg zijn). Hierdoor komt je voeding niet recht boven je proc, maar kun je boven de proc fans plaatsen.
Als je echt niet weet wat ermee te doen mag je die altijd naar mij opsturen
Verwijderd
je kan ook de search gebruiken 
Of een window erin zetten met een lampje en hem dan gebruiken als nachtlampje op je nachtkastje
Of een window erin zetten met een lampje en hem dan gebruiken als nachtlampje op je nachtkastje
link doet het niet.Op vrijdag 17 augustus 2001 11:31 schreef ImaStar het volgende:
They made me do it.
FF je titel wat aangepast...
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Alle bovenstaande opties zijn wel grappig.Op vrijdag 17 augustus 2001 11:12 schreef Niekos het volgende:
plaatjes????
Maar die kast die je nu hebt is ZEER veel gebruikt (goede kast kennelijk
If I agreed with you, we'd both be wrong.
Allereerst die gaten uitgezaagd waar je de fans achterzet (die 2 bovenin, en die onderin) toen mijn mobo er maar ingezet
,maar dat van dat middengat groter maken is een goeie tip, dat is echt te klein. Heb zelf geen zin meer om mijn pc te slopen, komt toch nieuwe kast, maar dat zou ik idd ook aanraden.
Je zoekactie naar 'hq08' leverde 541 resultaten op.
HIER [url="http://gathering.tweakers.net/forum/find/keyword?data%5Bq%5D=HQ08&data%5Border%5D=relevance#hitstart]KLIKKEN[/url]
HIER [url="http://gathering.tweakers.net/forum/find/keyword?data%5Bq%5D=HQ08&data%5Border%5D=relevance#hitstart]KLIKKEN[/url]
Nou ik heb hem ook maar om hem nou echt goed te noemen...nee. Indeling is slecht, vooral met de plaatsing van die voeding en dat schot in het midden. Dat had beter gekund.Op vrijdag 17 augustus 2001 13:22 schreef Stiffener het volgende:
[..]
Alle bovenstaande opties zijn wel grappig.
Maar die kast die je nu hebt is ZEER veel gebruikt (goede kast kennelijk) Dus je kunt er vast wel iets over vinden
Die-hard Brexiteer
Ben ik met je eensOp vrijdag 17 augustus 2001 17:01 schreef BeyondHorizon het volgende:
[..]
Nou ik heb hem ook maar om hem nou echt goed te noemen...nee. Indeling is slecht, vooral met de plaatsing van die voeding en dat schot in het midden. Dat had beter gekund.
Zoals dit project: Custom Tweakers Case Buiding Take 2
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()