Ik heb een Mini vriezer gekocht. Het is de Bomann GB 7236. Er is wat transportschade geweest. Dus wat krasjes en ergens een scheurtje. Dat maakt me allemaal niet zoveel uit. Ik kan kiezen voor korting of een retour.
Waar ik me vooral zorgen over maak is de compressor. Hier zitten vrij veel deuken in. De winkel waar ik het gekocht hebt, zegt dat dit normaal is. Nu zie ik inderdaad vaker 1 deuk in compressors als ik online kijk. Maar ik vraag me toch af of het echt klopt. Aangezien het om meerdere deuken gaat. Ik zie het specifieke type dat ik heb niet online.
Het is voor mij een doorslaggevend punt om die moeite voor een retour te doen. Het is natuurlijk zonde als een nieuwe het uiteindelijk ook heeft. Weet iemand hier of dit normaal is? Zie foto's. Die vage foto is een deuk die wat meer naar achteren zit. Kreeg ik niet goed op de foto.
:strip_exif()/f/image/MKkfYzxaiDJDoajSLSQuWrOt.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/iKGd6v9FSZJ46b0526Zu28hR.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/qfHN0JadPIsFGYGHOtrTwI5x.jpg?f=fotoalbum_large)
Waar ik me vooral zorgen over maak is de compressor. Hier zitten vrij veel deuken in. De winkel waar ik het gekocht hebt, zegt dat dit normaal is. Nu zie ik inderdaad vaker 1 deuk in compressors als ik online kijk. Maar ik vraag me toch af of het echt klopt. Aangezien het om meerdere deuken gaat. Ik zie het specifieke type dat ik heb niet online.
Het is voor mij een doorslaggevend punt om die moeite voor een retour te doen. Het is natuurlijk zonde als een nieuwe het uiteindelijk ook heeft. Weet iemand hier of dit normaal is? Zie foto's. Die vage foto is een deuk die wat meer naar achteren zit. Kreeg ik niet goed op de foto.
:strip_exif()/f/image/MKkfYzxaiDJDoajSLSQuWrOt.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/iKGd6v9FSZJ46b0526Zu28hR.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/qfHN0JadPIsFGYGHOtrTwI5x.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/lViXV6bzvhfsyvQhTWXxEy6r.jpg?f=fotoalbum_large)