Goedenavond,
Op dit moment ben ik een aantal jaar in bezit van een desktop. Hierop aangesloten zitten 2 1440p schermen. Nu speel ik graag warzone alleen nu loop ik er toch tegen aan dat mijn cpu standaard op 100% cpu loopt. En ik wil opzich ook wel weer wat aan mijn setup upgraden.
Dus graag zou ik jullie mening willen naar wat ik kan upgraden om toch dit mogelijk te maken.
In mijn huidige setup denk ik dat het vooral draait om het moederbord en de processor. De videokaart is in mijn ogen nog goed. Alleen ik vind het lastig om hier in zelf keuzes of de juiste combinaties te maken.
Misschien zijn er andere onderdelen aan mijn systeem wat ik beter eerst kan upgraden of later eventueel kan upgraden? Het liefst moederbord en cpu bestendig op een toekomstige videokaart upgrade over 1/2 jaar als de markt eventueel bij is getrokken.
Bij deze mijn huidige specs;
CPU: Intel Core i5 6600k @ 3.50GHz
Geheugen: Kingston DDR4 HyperX Fury 2x8GB 2666
Moederbord: MSI Z170A TOMAHAWK
Videokaart: Gigabyte GeForce GTX 1070 G1 Gaming
Monitor: Gygabite M27Q 170HZ 1440P
Voeding: Corsair RM650x
Opslag: Western Digital Blue WD10EZEX 1TB & Samsung 750 EVO (retail) 250GB
Koeler: Cooler Master Hyper 212X
Case: Phanteks Eclipse P400S
Budget is geen probleem zolang het maar geen overkill word.
Ik hoor graag jullie mening.
Bedankt.
Op dit moment ben ik een aantal jaar in bezit van een desktop. Hierop aangesloten zitten 2 1440p schermen. Nu speel ik graag warzone alleen nu loop ik er toch tegen aan dat mijn cpu standaard op 100% cpu loopt. En ik wil opzich ook wel weer wat aan mijn setup upgraden.
Dus graag zou ik jullie mening willen naar wat ik kan upgraden om toch dit mogelijk te maken.
In mijn huidige setup denk ik dat het vooral draait om het moederbord en de processor. De videokaart is in mijn ogen nog goed. Alleen ik vind het lastig om hier in zelf keuzes of de juiste combinaties te maken.
Misschien zijn er andere onderdelen aan mijn systeem wat ik beter eerst kan upgraden of later eventueel kan upgraden? Het liefst moederbord en cpu bestendig op een toekomstige videokaart upgrade over 1/2 jaar als de markt eventueel bij is getrokken.
Bij deze mijn huidige specs;
CPU: Intel Core i5 6600k @ 3.50GHz
Geheugen: Kingston DDR4 HyperX Fury 2x8GB 2666
Moederbord: MSI Z170A TOMAHAWK
Videokaart: Gigabyte GeForce GTX 1070 G1 Gaming
Monitor: Gygabite M27Q 170HZ 1440P
Voeding: Corsair RM650x
Opslag: Western Digital Blue WD10EZEX 1TB & Samsung 750 EVO (retail) 250GB
Koeler: Cooler Master Hyper 212X
Case: Phanteks Eclipse P400S
Budget is geen probleem zolang het maar geen overkill word.
Ik hoor graag jullie mening.
Bedankt.