Ledger & DOT: Balans wordt niet bijgewerkt.

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venator
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-08 00:02
Hi all,

Ik heb wat DOT verstuurd (Binance --> Ledger). Geen probleem, zou je denken.
In Ledger Live zie ik dat het ontvangen is, netjes transactie ID er bij etc.
Dus van Binance richting Ledger Live is het in ieder geval aangekomen.
Echter, zie dat het niet in het account wordt bijgewerkt.
Met andere crypto (zoals TRX, BTC) was dat na een klein moment wel het geval en wordt ook de balans bijgewerkt, maar niet voor DOT.

M.a.w. de teller op het DOT account blijft in Ledger Live op 0 staan, terwijl ik letterlijk er onder als latest operation kan zien dat er zeker wel een hoeveelheid ontvangen is.

Iemand een idee?

[ Voor 1% gewijzigd door Venator op 26-05-2021 21:16 . Reden: typo's ]

Beste antwoord (via Venator op 02-06-2021 14:36)

Verwijderd

Even voor mijn beeldvorming. Is dit alleen om je DOT van Binance naar je ledger te zetten of voor het staken? Want bij het staken zie ik soms dat ik een dag geen rewards krijg en de volgende dag ineens 2. Beetje vage interface.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even voor mijn beeldvorming. Is dit alleen om je DOT van Binance naar je ledger te zetten of voor het staken? Want bij het staken zie ik soms dat ik een dag geen rewards krijg en de volgende dag ineens 2. Beetje vage interface.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venator
Hi @Verwijderd , het is inderdaad bedoeld geweest om DOT van Binance naar de Ledger te zetten. Staken zou dan de volgende stap geweest zijn via Ledger Live, maar dat gaat nu dus ook niet.

Anyways, als ik in Ledger Live naar mijn polkadot account kijk, dan is daar de balans 0. Ironisch genoeg staat er onder een received transaction van de DOTs die ik van Binance verstuurd heb. Komt dus wel aan, ook op juiste account, maar balans blijft 0..

Voor de zekerheid ook maar een support ticket bij Ledger geopend inmiddels..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb afgelopen week geen problemen ervaren met DOT withdrawen van Binance naar de Ledger. Betekend niet dat het probleem niet bestaat natuurlijk. Ik zie wel sinds een paar dagen dat deze melding zichtbaar is in de Ledger Live app. Ik gok dat dat er ook te maken heeft dat je niets kunt zien. Ik ben wel benieuwd wat de support line van ledger erover te zeggen heeft.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EbKvSzi2YEt3SUVG4eqwOs49MUE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/U8sqzaJsv2Vk4Szs9C9A4d2u.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 12-09 16:23
Ik zou een Polkadot blockchain explorer gebruiken (los van Binance of Ledger) om te zien of er inderdaad geld is overgemaakt naar het adres.
Daarna zou ik checken of mijn Ledger DOT adres matcht met dit adres.
Als allebei ja, dan ligt het probleem bij de Ledger Live software.
Die heeft dan niet de meest recente state.

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Venator
@GarBaGe dat is exact wat ik dus gedaan heb en de adressen kloppen.
Sterker, ik zie in Ledger Live dat het ook op dat adres is aangekomen, inclusief exact zelfde amount, fees etc. Alleen balance op account en portfolio worden niet bijgewerkt. Dus ik verdenk ook Ledger Live, maar eens kijken wat hun support hier over zegt.
Mocht dat een oplossing bieden of andere inzichten, dan deel ik die hier ook!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Venator
We hebben een conclusie :) Het bleek dat de DOT die ik over probeerde te maken nog in een stake zat. Ik had wel eerder een redeem gedaan op alle DOT op Binance, maar deze actie is niet goed uitgevoerd. Gevolg was een volgens proces kloppende balans in de Binance mobile app, terwijl op de website via een PC dit er anders uit zag. Binance gaf aan dat een redeem/unstake actie heel soms niet lekker verloopt, maar dit nogal zeldzaam is.

Uiteindelijk een nieuwe redeem gedaan via PC en voor de zekerheid DOT verstuurd naar een nieuw aangemaakt account op aanraden van Binance. Geen issue meer!

Overigens in de tussentijd helemaal niets vernomen van Ledger support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fijn man, bedankt voor je terugkoppeling ook. Ben ook vooral blij dat je niks kwijt bent!

Vreemd dat die Ledger support niks laat weten, misschien wel drukte. Maar ik moet je wel zeggen dat ik het op zich een fijn en makkelijk product vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venator
Inmiddels ook een reactie van Ledger, ze hebben het inderdaad zeer druk, zoals verwacht.
Verder inderdaad een prima product!
Pagina: 1