De discussie was of Windows 10 een oude, niet langer ondersteunde videochip direct na installatie zou kunnen gebruiken. Ik heb Windows 10 Home, laatste versie, vers van een USB stick geïnstalleerd. De foto's staan uiteraard in omgekeerde volgorde
Ik had netwerkverbinding, dus Windows kon tijdens de installatie al de nodige gegevens ophalen.
Direct na de eerste keer aanmelden heb ik apparaatbeheer geopend en gekeken naar de drivers van de grafische kaart. En zowaar is er een driver, welleswaar oeroud, geïnstalleerd en is de chip klaar voor gebruik.
Direct na de eerste keer aanmelden heb ik apparaatbeheer geopend en gekeken naar de drivers van de grafische kaart. En zowaar is er een driver, welleswaar oeroud, geïnstalleerd en is de chip klaar voor gebruik.
Ik vermoed dat dit een reactie op een bericht of topic had moeten zijn oid? Wat wil je precies bereiken met dit topic?
"We don't make mistakes; we just have happy accidents" - Bob Ross
Klopt als een bus. Ik moest ergens mijn foto's kwijt.The Executer schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 16:52:
Ik vermoed dat dit een reactie op een bericht of topic had moeten zijn oid? Wat wil je precies bereiken met dit topic?
Dan stop je de fotos toch in je tweakers gallery en plaats je die als reactie in het topic waar je op wilt reageren?
Verwijderd
Dus je kunt wel een oude videokaart installeren in Windows 10, maar foto's in het juiste topic posten is te moeilijk voor je?
Dat.Fusi0nking schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 17:21:
Dan stop je de fotos toch in je tweakers gallery en plaats je die als reactie in het topic waar je op wilt reageren?
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.