Op welke smart tv kan ik de Ziggo GO app installeren?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 14-05 23:16
Hallo Tweakers,

Situatie:

In de woonkamer heb ik een badass TV + PS5 staan. Recentelijk ben ik Demon's Souls gaan spelen, en dit heeft de liefde voor FromSoftware games redelijk aangewakkerd. Komende maanden ben ik dus wel ff zoet met Dark Souls 1/3, Bloodborne, Sekiro etc :D

Das natuurlijk allemaal leuk en aardig, echter niet als je papa van een 1 en 2 jarige bent, een drukke baan en ook vrouwlief graag TV kijkt. Tot dusver hebben we altijd gezegd in ons huis komt maar 1 TV, om te voorkomen dat we allebei s'avond in een aparte kamer zitten. Maar zoals gezegd, met 2 hele kleine kids is ook fijn als je gewoon kan doen wat je zelf leuk vind. Ik in dit geval op de PS5, vrouwlief allemaal melige series kijken.

Wat ik wil is daarom op de slaapkamer een 2e TV, 24 of 32'' zou prima moeten zijn.

Ik heb op dit moment TV+Internet van Ziggo. Dat wil zeggen dat ik een Ziggo Mediabox heb die kan opnemen, kan terugkijken en waar ik mijn on demand pakketen kan gebruiken.

Ziggo kan een 2e box leveren, alleen kan ik daar enkel live TV mee kijken. Dus niet opnemen, on demand etc.

De oplossing die Ziggo aandraagt is de Ziggo GO app vanaf telefoon te casten via een Chrome Cast naar een 2e scherm.

Ik vind dit geen oplossing; niks voor mijn vrouw. Die wil gewoon naar boven, tv aan en in slaap vallen.

Mijn bedachte oplossing:

De Ziggo GO app op een Smart TV installeren. De app ondersteunt opnemen, terugkijken en on demand.

Echter geeft Ziggo zelf aan dat niet alle smart tv's de Ziggo GO app ondersteunen.

Hoe kom ik erachter welke smart TV deze app kan installeren, of zijn er hier Tweakers die hier zelf ervaring mee hebben?

Houd er asjeblieft rekening mee dat ik boven geen high end TV nodig heb.

Ik ben benieuwd wat jullie kunnen adviseren!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Meloenen
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Volgens mij ligt het er vooral aan welk bestruingssysteem je op de TV hebt.
Bijvoorbeeld een TV met standaard Android kan de ZiggoGo app installeren (dit heb ik ook).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Ik ben verre van thuis in de smart tv's.

Maar je Apple TV's die met IOS besturingsystemen werken, alle andere TV's zouden dan toch Android moeten zijn?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• FrenzyFreak
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14-05 15:51
Gewoon de Google TV Chromecast pakken. Daar kun je de Ziggo Go app op installeren en heb je vrije TV keuze.

Plus de snelheid is vele malen beter dan budget Smart TVs ;)

[ Voor 23% gewijzigd door FrenzyFreak op 26-05-2021 15:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11:03
Wat @FrenzyFreak aangeeft. Werkt super en groot voordeel is dat je TV hiermee langer smart blijft dan via de fabrikant. Na 1/2 jaar wordt de ondersteuning meestal al gestaakt en heb je niet veel meer aan het smart deel.

Je kan dus een simpele TV nemen en wat je weer bespaard investeer in in de Chromecast

Ziggo app werkt feilloos met de chromecast Google TV.

En via https://nl.pepper.com/aan...-chromecast-met-tv-197964 nog stukje goedkoper dan in NL.
Zelf hier ook gekocht via deze actie, was alleen vorige week nog iets goedkoper en met een paar dagen in huis.

[ Voor 36% gewijzigd door MikeOO op 26-05-2021 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
FrenzyFreak schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 15:32:
Gewoon de Google TV Chromecast pakken. Daar kun je de Ziggo Go app op installeren en heb je vrije TV keuze.

Plus de snelheid is vele malen beter dan budget Smart TVs ;)
Maar hoe werkt dat praktisch dan?

Chromecast aan de tv hangen, capiche. Maar vanaf waar bedien je dan de Ziggo GO app?

Staat ie geinstalleerd op de Chromecast, of installeer je hem op je telefoon en cast je hem naar de TV?

Laatst genoemde vinden we namelijk geen fijne optie. Betekend dat je telefoon altijd de Ziggo app open moet hebben staan en je gedurende tv kijken verder niets op je telefoon kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
ArnoldSmiley schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 15:41:
[...]

Chromecast aan de tv hangen, capiche. Maar vanaf waar bedien je dan de Ziggo GO app?

Staat ie geinstalleerd op de Chromecast, of installeer je hem op je telefoon en cast je hem naar de TV?

Laatst genoemde vinden we namelijk geen fijne optie. Betekend dat je telefoon altijd de Ziggo app open moet hebben staan en je gedurende tv kijken verder niets op je telefoon kan doen.
Er zit een afstandbediening bij tegenwoordig en die werkt zelfs met spraak. Ook via telefoon/tabet kun je hem ook blijven gebruiken.

Kijk even op Youtube dan zie je direct hoe het werkt. Met 10 min ben je klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
MikeOO schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 15:43:
[...]

Er zit een afstandbediening bij tegenwoordig en die werkt zelfs met spraak. Ook via telefoon/tabet kun je hem ook blijven gebruiken.

Kijk even op Youtube dan zie je direct hoe het werkt. Met 10 min ben je klaar.
Done. Ik zie daar dat Google Chrome niet voor de NL markt heel geschikt is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13:24
Je hebt een televisie met Android TV nodig als je geen dongles of losse kastjes wil gebruiken. Gezien het schermformaat zal de keuze niet reuze zijn.

https://tweakers.net/tele...AKsoSc5SsopUszM0MlWJra2sB

[ Voor 59% gewijzigd door NotSoSteady op 26-05-2021 16:02 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MikeOO
ArnoldSmiley schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 15:57:
[...]

Done. Ik zie daar dat Google Chrome niet voor de NL markt heel geschikt is.
Zeker wel. In het begin (vorig jaar dat hij net uit kwam ) was dat inderdaad nog niet zo maar NL wordt nu gewoon ondersteunt.
Je kan hem op NL taal instellen / en Google Assistent werkt ook gewoon in het NL.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fore!
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-05 10:36
Ik zou eerst lijstje van TV's neerzetten die ik betreft specs interessant vind, daarna kijken of er Ziggo App op kan. Vervolgens nog een avondje google search doen naar problemen met de ZiggoApp op die specifieke TV's.

Zo heeft op onze LG een hele tijd NPO app niet gewerkt wat ik voor de aanschaf wel al had kunnen vinden. Gelukkig doet deze het nu weer, maar het was een poosje aanmodderen met NPO streamen vanuit de smartphone en "screenshare" wat nogal belabberd werkte.

Maar goed, a.d.h.v van de TV's die overblijven kun je hier nog op het forum zetten als je nog feedback wilt van anderen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FrenzyFreak
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14-05 15:51
ArnoldSmiley schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 15:41:
[...]

Je hebt een afstandsbediening om de Google TV Chromecast mee te bedienen. De apps draaien op de Chromecast.

Tegelijkertijd houd je ook de mogelijkheid om te casten vanaf je telefoon / tablet, indien gewenst.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/quGnhnMJomhfrKefvBSIHSvR5WE=/656x/filters:strip_icc():strip_exif()/i/2003960544.jpeg?f=imagenormal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Thanks. Ga toch voor de optie im de Ziggo app direct op een Smart TV te installeren

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Hou er ook rekening mee dat je Ziggo internet moet hebben als je een Ziggo Go App op een TV installeert. Ik heb glasvezel, tv via Ziggo kabel en een Sony XH92 tv, maar die Ziggo Go App doet het niet met de glasvezel internet verbinding. Wel op een tablet/smartphone, dus daarmee kun je wel streamen naar de tv, maar de app op de tv zelf geeft geen beeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Quantor schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 17:34:
Hou er ook rekening mee dat je Ziggo internet moet hebben als je een Ziggo Go App op een TV installeert. Ik heb glasvezel, tv via Ziggo kabel en een Sony XH92 tv, maar die Ziggo Go App doet het niet met de glasvezel internet verbinding. Wel op een tablet/smartphone, dus daarmee kun je wel streamen naar de tv, maar de app op de tv zelf geeft geen beeld.
@ArnoldSmiley heeft TV en internet van Ziggo schrijft ie?

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
hardware-lover schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 17:42:
[...]

@ArnoldSmiley heeft TV en internet van Ziggo schrijft ie?
Ah heb ik gemist, maar goed te weten voor anderen die dit topic lezen. Ik wist het niet :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

ArnoldSmiley schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 17:27:
Thanks. Ga toch voor de optie im de Ziggo app direct op een Smart TV te installeren
Meest logische is dan toch om te zoeken naar een TV met Android TV als OS, en daar zijn er best wel wat van te vinden in de grootte die je zoekt (vooral bij Amazon.de). Weliswaar vaak HD-Ready maar de ZiggoGO app draait voor TV ook enkel in 720p, dus dat kan prima samen.

Edit: wat ook nog kan is werken met een losse monitor met speakers en daaraan een Android TV / Fire stick (om het goedkoop te houden).

[ Voor 12% gewijzigd door hardware-lover op 26-05-2021 17:55 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rensjuh
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10:57
Je kunt toch gewoon een extra mediabox next aanvragen?
Daar kun je alles mee wat je met je 1e next ook kan...

https://www.ziggo.nl/zakelijk/televisie/extra-mediabox

PV Output

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Rensjuh schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 17:51:

Heb je ook een werkende link voor particulieren?

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Rensjuh schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 17:51:

Nope. Kijk maar naar de links. Dat is zakelijk.

Ziggo gesproken. Ze hebben te kort aam die boxen en blokken dus particulieren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
hardware-lover schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 17:50:
[...]

Meest logische is dan toch om te zoeken naar een TV met Android TV als OS, en daar zijn er best wel wat van te vinden in de grootte die je zoekt (vooral bij Amazon.de). Weliswaar vaak HD-Ready maar de ZiggoGO app draait voor TV ook enkel in 720p, dus dat kan prima samen.

Edit: wat ook nog kan is werken met een losse monitor met speakers en daaraan een Android TV / Fire stick (om het goedkoop te houden).
Mm thanks! Die Firestick druk je dan met hdmi in de monitor ofzo?

Overigens is een 32'' monitor met speakers qua prijs net zo duur als een 32'' smart tv van Phillips

[ Voor 7% gewijzigd door ArnoldSmiley op 26-05-2021 19:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

ArnoldSmiley schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 18:54:
[...]
Mm thanks! Die Firestick druk je dan met hdmi in de monitor ofzo?

Overigens is een 32'' monitor met speakers qua prijs net zo duur als een 32'' smart tv van Phillips
Mogelijk had je nog ergens zo'n geval staan, dan zou het was voordeliger kunnen misschien?

Alles aan sticks en boxjes gaat direct of indirect (via kabel) een HDMI aansluiting in.

Testing, one, two ...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-05 21:12

FreakNL

Well do ya punk?

Een 2e hands appleTV uit 2015 heeft ook de Ziggo app. Is ook een mogelijkheid. En dan kun je elke tv uitzoeken die je wilt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rensjuh
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10:57
ArnoldSmiley schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 18:53:
[...]

Nope. Kijk maar naar de links. Dat is zakelijk.

Ziggo gesproken. Ze hebben te kort aam die boxen en blokken dus particulieren
Ah ja, zie het, alleen zakelijk inderdaad.
Klopt dat ze te kort hebben, als ze er dadelijk weer zijn zou ie wel weer beschikbaar moeten worden dacht ik.

PV Output

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Rensjuh schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 22:01:
[...]
Klopt dat ze te kort hebben, als ze er dadelijk weer zijn zou ie wel weer beschikbaar moeten worden dacht ik.
Dat tekort hebben ze al ruim anderhalf jaar, sinds de launch van dat ding. Reken maar niet op een snelle beschikbaarheid.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
redfoxert schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 22:05:
[...]

Dat tekort hebben ze al ruim anderhalf jaar, sinds de launch van dat ding. Reken maar niet op een snelle beschikbaarheid.
Vandaar ook de app oplossing 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
hardware-lover schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 20:53:
[...]

Mogelijk had je nog ergens zo'n geval staan, dan zou het was voordeliger kunnen misschien?

Alles aan sticks en boxjes gaat direct of indirect (via kabel) een HDMI aansluiting in.
Dank voor het meedenken 👍👍
Fungeert die stick dan als.een soort 'minilaptop'?

[ Voor 4% gewijzigd door ArnoldSmiley op 26-05-2021 22:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TooTall_NL
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 13-05 21:43
Jouw situatie hadden wij hier ook.
Er stond nog een oude tv op zolder, maar geen smart gedeelte.
Wij vonden full HD zat en toen ipv Chromecast gekozen voor een Xiaomi tv stick.
Werkt prima en Ziggo app ook.
Eventueel kun je ook gewoon nog casten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

ArnoldSmiley schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 22:23:
[...]
Dank voor het meedenken 👍👍
Fungeert die stick dan als.een soort 'minilaptop'?
Nee, als een (Android of Fire TV) mediaspeler waarop je diverse streaming apps kunt installeren vanuit de app Store. Dus naast ZiggoGo ook vrijwel al het andere wat populair is.

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreakNL

FreakNL

Well do ya punk?

Mja of je nou Android of Apple neemt maakt niet zoveel uit. Wellicht dat de Apple wat langer meegaat qua updates.

Reden dat ik de ATV noemde is dat je wellicht al in het Apple ecosysteem zit :)

Die oude generatie Chromecasten zijn leuk voor incidenteel gebruik, maar een losse mediaspeler met Apps is natuurlijk 10x handiger….

[ Voor 26% gewijzigd door FreakNL op 27-05-2021 07:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
hardware-lover schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 20:53:
[...]

Mm, wat me te binnen schiet is dat ik van de zaak een connectiviteitsplan heb. tegen inlevering van 2 dagen mag ik dan een beeldscherm kopen. TV's waren uitgesloten,maar dit is dus wel een hele goede opmerking van je :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

FreakNL schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 07:45:
Mja of je nou Android of Apple neemt maakt niet zoveel uit. Wellicht dat de Apple wat langer meegaat qua updates.

Reden dat ik de ATV noemde is dat je wellicht al in het Apple ecosysteem zit :)

Die oude generatie Chromecasten zijn leuk voor incidenteel gebruik, maar een losse mediaspeler met Apps is natuurlijk 10x handiger….
Dat laatste ben ik volledig met je eens, maar wat voor ATV geldt, gaat ook op voor ATV ;)
Voor jou is ATV zeer waarschijnlijk vanzelfsprekend Apple TV, voor mij is dit echter Android TV, ik heb nooit een Apple TV apparaat in het bezit gehad dus zie ik "mijn" ATV ook als een vanzelfsprekendheid. Geen chromecast dus, maar een mediaspeler met zijn eigen OS (waarin wel Chromecast mogelijkheden zijn ingebakken).

Nvidia onderhoud zijn Shields ook erg lang, maar deze zijn ook tamelijk prijzig. Als het niet veel mag kosten dan denk ik eerder aan een stickje of boxje, maar dan niet in de oplossing van Chromcast only.

Edit: @ArnoldSmiley, het mocht toch wat kosten blijkbaar, maar dan nog, prima oplossing verwacht ik.

[ Voor 4% gewijzigd door hardware-lover op 27-05-2021 13:55 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Net terug van Electroworld.

Het is een Apple TV geworden.

Ziggo GO app geinstalleerd, draait als een zonnetje.

Vrouwtje blij, ik vanavond lekker PS5-en :D

Iedereen dank voor het meedenken. Topic mag wat mij betreft dicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL

FreakNL

Well do ya punk?

hardware-lover schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 13:03:
[...]

Dat laatste ben ik volledig met je eens, maar wat voor ATV geldt, gaat ook op voor ATV ;)
Voor jou is ATV zeer waarschijnlijk vanzelfsprekend Apple TV, voor mij is dit echter Android TV, ik heb nooit een Apple TV apparaat in het bezit gehad dus zie ik "mijn" ATV ook als een vanzelfsprekendheid. Geen chromecast dus, maar een mediaspeler met zijn eigen OS (waarin wel Chromecast mogelijkheden zijn ingebakken).

Nvidia onderhoud zijn Shields ook erg lang, maar deze zijn ook tamelijk prijzig. Als het niet veel mag kosten dan denk ik eerder aan een stickje of boxje, maar dan niet in de oplossing van Chromcast only.

Edit: @ArnoldSmiley, het mocht toch wat kosten blijkbaar, maar dan nog, prima oplossing verwacht ik.
Ah ok ik zal hem voortaan volledig uitschrijven thx :)

Die Shields zijn volgens mij ook prima. Ook weleens naar gekeken maar omdat alles bij ons Apple is, was een AppleTV logischer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
hardware-lover schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 13:03:
[...]

Viel reuze mee, paar honderd en ik was klaar

[ Voor 13% gewijzigd door ArnoldSmiley op 27-05-2021 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vulcan750
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:16
Verreweg is de eenvoudigste oplossing is in een kringloopzaak voor pakweg €15 een Humax, Samsung of Cisco decoder met harde schijf te scoren.
Daar hoeft niet speciaal een Ziggokaart in, enige kleine nadeel is dat behalve NPO123 en Ziggosport de andere zenders geen hd maar sd zijn. (bij installeren bij Netwerk id geen 5555 maar 4444 ingeven)
Ik zeg bewust "klein nadeel", want op een 26 of 32" tv zie je het verschil tussen hd en sd echt niet.
Extra voordeel is dat je 2 tuners tot je beschikking hebt.

Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TooTall_NL
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 13-05 21:43
Wow ondertussen komen er toch wel weer aardige budgetten bij kijken... Apple tv zal wel prijzig zijn, want = Apple 😉.
Mijn android Xiaomi stick koste me 30 EU, voeding via USB van tv en zonder problemen Ziggo tv via mijn bestaande wifi netwerk.
Voor een slaapkamertv voldoende toch 😎.
Oh trouwens hier staat in de woonkamer een Philips 65pus7304, die heeft ook android tv en werkt echt als een trein, dus wil je alles in 1 tv zou je ook naar Philips tv kunnen kijken. Volgens mij hebben sony en Xiaomi en TCL wel betaalbare modellen in het assortiment!
Mocht je tv dan niet meer ondersteund worden kun je later alsnog een stickie of iets erin prikken 👍.

Oh chips, net over je reactie gelezen dat je inmiddels iets aangeschaft heb... 😷

[ Voor 6% gewijzigd door TooTall_NL op 27-05-2021 20:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Vulcan750 schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 19:51:
Verreweg is de eenvoudigste oplossing is in een kringloopzaak voor pakweg €15 een Humax, Samsung of Cisco decoder met harde schijf te scoren.
Daar hoeft niet speciaal een Ziggokaart in, enige kleine nadeel is dat behalve NPO123 en Ziggosport de andere zenders geen hd maar sd zijn. (bij installeren bij Netwerk id geen 5555 maar 4444 ingeven)
Ik zeg bewust "klein nadeel", want op een 26 of 32" tv zie je het verschil tussen hd en sd echt niet.
Extra voordeel is dat je 2 tuners tot je beschikking hebt.
TS gaf aan dat ie graag de mogelijkheden van ZiggoGo zou willen gebruiken (cloud opnames, VOD e.d., ook elders bekijken), dat gaat met het (overigens prima) alternatief wat je aanhaalt helaas niet lukken. En ik moet zeggen, ben je eenmaal aan de GO omgeving gewend, dan stap je niet graag meer terug.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Op zich valt het mee - TV in de woonkamer is een 58'' OLED i.c.m. een PS5.

Dan kan ik me vrouw niet afschepen met iets waar ik niet zeker weet dat het allemaal lekker werkt. Die Apple TV was prijzig ja, maar het gebruiksgemak is enorm tot dusver.

Precies wat ik wil, boven TV kijken, met 1 afstandbediening, zonder gelazer.

Ik kan niet in iedereen zijn portomonee kijken. Maar afgelopen 1.5 jaar waren loodzwaar met 2 kleintjes van 1 en 2 jaar. Alles bij elkaar heb ik flink wat teruggekregen van de dagopvang ivm Corona sluiting. Ik werk me helemaal suf; dan vind ik het niet zo erg als wat kost. Daarbij was het iets over mijn budget maar, hoopte tussen de 200 en 300 kwijt te ijn voor een leuke TV van een respectabel merk. Niets mis met de Salora's van deze wereld, maar nogmaals: Het moet moet gewoon goed zijn
Pagina: 1