Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Invictus66
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08:42
Ik vind het een beetje een gênante vraag, maar ik slaag er niet in om in gmail een mailing lijst te maken zoals ik het graag zou willen.

Ik zit in een vereniging en zou een mailing lijst willen maken voor het bestuur van deze vereniging. Ik heb alle bestuursleden in mijn contacten staan en heb deze allen hetzelfde label gegeven. Op deze manier kan ik mailen naar alle contacten met dat label. Het probleem zit er hem echter in dat ik voor de meeste van deze contacten zowel een privé als een mail adres van de vereniging heb. Ik wil dan uiteraard ook enkel mailen naar het vereniging adres en niet naar het privé. Dat onderscheid lijk ik echter niet te kunnen maken.

Ik weet dat ik uiteraard mijn contactpersonen kan opsplitsen in bv Piet Privé en Piet Vereniging, maar dat kan toch niet de bedoeling zijn.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 13:24

g0tanks

Moderator CSA
Helaas kan dat niet. Labels zijn gemaakt om contacten te groeperen, niet e-mailadressen.

Heeft de vereniging een eigen domeinnaam en e-mailserver? Wellicht dat je dan aan de beheerder kunt vragen om een alias te maken in de trant van bestuur@vereniging.nl, die alles doorstuurt naar de bestuurders.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW