Glitch in de awards

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberMania
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 05-12-2021
Hey,

Regelmatig krijgen producten een "Best buy" etiket mee, maar hoe ik dat zien tussen de Tweakers Awards. Is dat dan een Best Value, een Excellent of wat anders? Ik snap niet zo goed hoe die Award (Best buy) gepositioneerd staat tussen de andere Awards. @Jelle kan misschien dit iets verduidelijken?

Krijg ik met dat product het beste product uit een reeks, iets dat het meeste waar voor z'n geld biedt of wat anders?

[ Voor 45% gewijzigd door CyberMania op 26-05-2021 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 02-10 08:58
Ik kwam dit topic per toeval tegen want de Jelle die je tagt is iemand anders ;) Maar ik denk dat @Eric van Ballegoie je hier wat meer over kan vertellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric van Ballegoie
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10-09 12:19

Eric van Ballegoie

Reviewcoördinator
Awards worden in reviews en round-ups gegeven aan producten die wij om een bepaalde reden een aanrader vinden. Awards worden gegeven omdat een product een zeer goede prijs-kwaliteitverhouding heeft (Value), omdat we over het geheel genomen een erg goed vinden dat bovendien nog redelijk geprijsd is (Excellent Choice) of omdat een product (op een bepaald punt) echt boven de concurrentie uitspringt en en daarmee de Ultimate Award verdient, waarbij een hoge prijs geen obstakel is.

De Best Buy labels worden uitgedeeld in de periodieke Best Buy Guides en geven aan welk model wij binnen een bepaald segment op dat moment in tijd de beste keuze vinden. Het kan daardoor voorkomen dat producten die we geen award geven tóch de beste keuze van dat moment zijn binnen een bepaald segment, en daarom tot Best Buy worden uitgeroepen.