Mobiele airco liggend vervoeren?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madeliefxxx
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 25-04 09:37
Beste medetweakers

Ik lees verschillende meningen op verschillende pagina's maar is er iemand die mij met zekerheid kan zeggen of ik een mobiele airco liggen kan vervoeren? Kan gerust voorlopig uit blijven staan.

Hoor het graag.

Groet Madelief

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:35

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Dat kan zomaar verschillen van model tot model. Om welk model gaat het en staat er wellicht iets in de handleiding van het apparaat?

Verder is dit forum niet je persoonlijke helpdesk en dus doen we hier ook niet aan "spoedvraagjes". Ik pas de titel even aan.

[ Voor 32% gewijzigd door Orion84 op 26-05-2021 12:48 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Madeliefxxx
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 25-04 09:37
Oh excuses.🙈 Het gaat om een Eurom pac 12.2, kan deze overnemen van iemand. Zal even online naar een handleiding zoeken. Bedankt voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nander.degroot
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 03-07-2021
Over de hele linie is echt beter de airco staand te vervoeren. Het risico de compressor (onnodig) te beschadigen is onverstandig. Mijn advies is de airco te laten vervoeren door de verkoper, een aanhangertje huren of ergens een bestelbusje te lenen. Eenmalige investering van 25 euro waar je veel plezier van hebt. Have a cool day!