Afgelopen weekend was ik bezig met een inventarisatie voor op reis volgende maand. En ik bedacht dat ik wel heel veel verschillende aansluitingen heb:
Mini USB voor de elektrische tandenborstel.
Micro USB voor de koptelefoon
USB-c voor mijn telefoon
Lightning voor de iPad
Proprietary voor de Garmin Watch
Proprietary voor het Philips scheerapparaat.
En sommige hebben een vaste stekker, andere een USB-c connector aan de stekker zijde, en weer anderen een normale USB aansluiting aan de stekker zijde.
In de auto is dan weer een sigarettenplug nodig als stekker.
Wat ik mij afvroeg, zijn er mensen die dit allemaal naar magnetisch opladen hebben omgezet en daar goede ervaringen mee hebben, of introduceer je dan andere problemen, of werken zaken als Power Delivery of Quick Charge niet goed?
En zijn er goede merken in, want ik zie dit niet bij de bekendere merken terug als een Anker of Blitzwolf?
Of werkt het eigenlijk helemaal niet goed, dus gebruikt niemand het in de praktijk?
Mini USB voor de elektrische tandenborstel.
Micro USB voor de koptelefoon
USB-c voor mijn telefoon
Lightning voor de iPad
Proprietary voor de Garmin Watch
Proprietary voor het Philips scheerapparaat.
En sommige hebben een vaste stekker, andere een USB-c connector aan de stekker zijde, en weer anderen een normale USB aansluiting aan de stekker zijde.
In de auto is dan weer een sigarettenplug nodig als stekker.
Wat ik mij afvroeg, zijn er mensen die dit allemaal naar magnetisch opladen hebben omgezet en daar goede ervaringen mee hebben, of introduceer je dan andere problemen, of werken zaken als Power Delivery of Quick Charge niet goed?
En zijn er goede merken in, want ik zie dit niet bij de bekendere merken terug als een Anker of Blitzwolf?
Of werkt het eigenlijk helemaal niet goed, dus gebruikt niemand het in de praktijk?