Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mxmemx
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 12-05 20:07
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
20.000 mAh powerbank met mogelijk grafeen aangezien mijn oude xiaomi 20k overleden is en die een hele nacht nodig had om vol te laden..

Wat is je budget?
Ligt sterk aan de functies die erop zitten, hoe snel die vol is en of die quick charge etc ondersteunt.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Mobiel op te laden gedurende festivals en voor onderweg in de trein/ vakantie

Wat heb je zelf al gevonden?

Prestigio PD PRO graphene 20k powerbank
https://www.amazon.de/-/e...id=1617712050&sr=8-3&th=1

Welke vragen heb je hier nog over?
Ik heb ooit een real graphene video gezien die ipv 8 uur opladen maar 50 minuten nodig had, echter was de ontladen langzamer dan een gemiddelde powerbank, wat juist weer niet te bedoeling is. Verder ben ik benieuwd of er onder de tweakers meer mensen zijn met dit product?

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:29
Er staan 11 gebruikers reviews bij Amazon over deze powerbank, wat is er niet duidelijk van die reviews?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mxmemx
swhnld schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 15:17:
Er staan 11 gebruikers reviews bij Amazon over deze powerbank, wat is er niet duidelijk van die reviews?
Er wordt niet gesproken over de pro's con's daarnaast is alles wat je erover zoekt in het russisch en daarnaast ben ik opzoek naar 20k mah, mogelijk voldoen anderen ipv deze voor bijv een kleinere prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brainsalad
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-03 19:56
Hallo,

Ik ben ook op zoek naar een power bank om mijn hp zbook g6 op te laden via usb-c. Misschien is het wel tijd voor een tweakers productvergelijking, ik merk op dat afgelopen jaar de grafeen powerbanks populair zijn.

Hidde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mxmemx
brainsalad schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 16:21:
Hallo,

Ik ben ook op zoek naar een power bank om mijn hp zbook g6 op te laden via usb-c. Misschien is het wel tijd voor een tweakers productvergelijking, ik merk op dat afgelopen jaar de grafeen powerbanks populair zijn.

Hidde
Eens ook zeer benieuwd naar een technisch hoogstaande vergelijking. Ik hou me aanbevolen als test gebruiker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• brainsalad
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-03 19:56
Wie weet komt er een review :-)
Pagina: 1