Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LvMaij88
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 12-03 13:00
Beste mede tweakers!

Vorige week is helaas de linkerkant van mijn hoofdband los geraakt...Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FO6_jaqaqkUXftOTOHwKvEUDdR0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DtlK4RoamYoxe7l7JBxbxi66.jpg?f=fotoalbum_large

De garantie is uiteraard verlopen, en vast klikken heeft geen zin want dat werkt niet.

- Hebben jullie wellicht een idee of een handigheid om dit te maken?
- Is dit al eens bij 1 van jullie voorgekomen?

Misschien is er geen andere optie dan aanmelden voor reparatie, maar ik wilde eerst graag jullie mening lezen. ;)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159816

Je kan bij Sony losse onderdelen bestellen. Zou daar beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

LvMaij88 schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 09:21:
Beste mede tweakers!

Vorige week is helaas de linkerkant van mijn hoofdband los geraakt...[Afbeelding]

De garantie is uiteraard verlopen, en vast klikken heeft geen zin want dat werkt niet.

- Hebben jullie wellicht een idee of een handigheid om dit te maken?
- Is dit al eens bij 1 van jullie voorgekomen?

Misschien is er geen andere optie dan aanmelden voor reparatie, maar ik wilde eerst graag jullie mening lezen. ;)
Verkopers -of fabrieksgarantie misschien, maar niet de wettelijke(conformiteit). van koptelefoon van +-E300,- mag je wel meer verwachten dan dit. (bij normaal gebruik)

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LvMaij88
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 12-03 13:00
Beiden dank voor jullie antwoord!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Honesty
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06:49

Honesty

kattenneus!

Dit was toch een bekend probleem?

Zal proberen via sony misschien coulance te krijgen of zelf nieuwe onderdelen bestellen en hopen dat je het fixt.
Ik heb de oorkussens van mijn sennheiser gefix met oorkussens van een Ali expres hoofdtelefoon dus misschien zoiets van een weggooi hoofdtelefoon.

Festina lente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23-05 15:18
Inderdaad een bekend probleem, je kan hem losschroeven en kijken of je hem zelf alsnog weer recht kan zetten. Er zit een soort ratel-vormig balkje (denk aan een tie-wrap) met een metalen P-vormig dingetje die zich vastzet op de ratel (dus bijv 3 tikjes uitschuiven = 3 ratel-stukjes naar beneden). Het kan zijn dat die P niet meer omhoog kan, maar als je hem dus uit elkaar schroeft, hem op een permanente stand zet en dan weer vastzet heb je in ieder geval weer een bruikbare headset. Misschien niet meer in en uit te klappen alleen :)

Bambu Lab P1S Combo

Pagina: 1