Hoi!
Ik ben al een tijdje op zoek naar een nieuwe smartphone. Ik kom er alleen zelf niet uit. Hopelijk zitten hier mensen die mij er meer over kunnen vertellen. :-)
Ik zoek een?
Nieuwe smartphone, daarbij zijn voor mij een aantal punten belangrijk:
- Dual Sim
- Goede camera
- Standaard formaat (voor in de broekzak)
- Niet te veel extra software (heb nu een Honor 8, en die staat vol met extra software)
Buiten coronatijd reis ik veel en dan gebruik de telefoon veelvuldig (vandaar dual sim en een goede camera)
Wat is je budget?
Maximaal ca. €450
Wat heb je zelf al gevonden?
[i]Ik las zelf weer over de One Plus 8T en de iPhone SE 2020, maar goed er zijn natuurlijk meer spelers op de markt en ik lees ook weer verhalen dat die juist niet zo goed zijn qua camera/i]
Alvast bedankt voor alle hulp/tips!
Ik ben al een tijdje op zoek naar een nieuwe smartphone. Ik kom er alleen zelf niet uit. Hopelijk zitten hier mensen die mij er meer over kunnen vertellen. :-)
Ik zoek een?
Nieuwe smartphone, daarbij zijn voor mij een aantal punten belangrijk:
- Dual Sim
- Goede camera
- Standaard formaat (voor in de broekzak)
- Niet te veel extra software (heb nu een Honor 8, en die staat vol met extra software)
Buiten coronatijd reis ik veel en dan gebruik de telefoon veelvuldig (vandaar dual sim en een goede camera)
Wat is je budget?
Maximaal ca. €450
Wat heb je zelf al gevonden?
[i]Ik las zelf weer over de One Plus 8T en de iPhone SE 2020, maar goed er zijn natuurlijk meer spelers op de markt en ik lees ook weer verhalen dat die juist niet zo goed zijn qua camera/i]
Alvast bedankt voor alle hulp/tips!
[ Voor 21% gewijzigd door ribriribri op 25-05-2021 23:33 ]