Telephone almost dead, hope you all can help......

Pagina: 1
Acties:
  • 67 views sinds 30-01-2008

• mellowmaniac
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-01 13:49
Hoi,

Ik heb gisteren een upgrade gedaan van de software van mijn nokia7110, echter ik kreeg te horen dat ik lichte vloeistofschade had, wat weer inhoudt dat mijn mobieltje er ieder moment mee op kan houden.

Nu wil ik dus een nieuwe nokia gaan kopen. Liefst zo mooi mogelijk natuurlijk. Echter ik heb reeds een abonnement lopen via mijn werk.

Hierbij een oproep voor leuke aanbiedingen die jullie voorbij zien komen. Desnoods heel leuk toestel in combinatie met een abonnement, zodat ik toch nog goedkoper uit ben dan dat ik zoŽn toestel los mag aanschaffen

Alle suggesties zijn welkom!!!!! (urls, winkelnamen etc etc)

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Ehm... correct me if i'm wrong:

Ik heb ook een abo van mijn werk, en heb een 6150.... en mijn telefoon is er ook al eens mee opgehouden, dus kreeg ik van mijn werk een nieuwe... lijkt me toch normaal?

Of heb jij een zuunige werkgever :)

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

Verwijderd

Op vrijdag 17 augustus 2001 10:38 schreef maartena het volgende:
Ehm... correct me if i'm wrong:

Ik heb ook een abo van mijn werk, en heb een 6150.... en mijn telefoon is er ook al eens mee opgehouden, dus kreeg ik van mijn werk een nieuwe... lijkt me toch normaal?

Of heb jij een zuunige werkgever :)
Lijkt me ook meer dan logisch, maar anders www.gsm.nl

• mellowmaniac
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-01 13:49
ok...here is the correction!!

Mobieltje wat ik via mijn werk heb gekregen was toen nog een nokia 6110, deze werkt echter nog altijd.

Alleen mijn eigen toestel die ik al had, de 7110 dus, gaat het begeven wegens die vloeistofschade.

Ik kan altijd terug naar de 6110, maar volgens mij zijn er toch leukere toestellen.... :-)

Verwijderd

http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/3#3

Daarnaast loopt er momenteel over "welke GSM je zou willen hebben", dus daar kun je even kijken en als je een specifiek model in gedachten hebt kun je daar even op zoeken en als er nog geen topic over bestaat (kleine kans), zelf een nieuwe openen.

Dit topic is gesloten.