Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Nieuwe televisie.
Wat is je budget?
Ergens tussen de 1000 tot 1500 euro.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Series/Films kijken via Netflix en Xbox Series X gamen (als die ooit verkrijgbaar wordt...)
Wat heb je zelf al gevonden?
pricewatch: LG OLED55CX6LA Zwart
pricewatch: Samsung QLED Series QE55Q95T Zwart
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik twijfel tussen OLED en QLED. Zie foto van opstelling. Mijn zorg is dat de OLED te veel reflectie geeft en of die genoeg helderheid kan generen als er overdag tv wordt gekeken.
Ik zit op ongeveer 2,7 meter van de TV, twijfel tussen 55 en 65 inch varianten. Liefst zou ik er eigenlijk een maatje tussen in willen hebben
. Huidige model is een 49inch
Ik zoek een?
Nieuwe televisie.
Wat is je budget?
Ergens tussen de 1000 tot 1500 euro.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Series/Films kijken via Netflix en Xbox Series X gamen (als die ooit verkrijgbaar wordt...)
Wat heb je zelf al gevonden?
pricewatch: LG OLED55CX6LA Zwart
pricewatch: Samsung QLED Series QE55Q95T Zwart
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik twijfel tussen OLED en QLED. Zie foto van opstelling. Mijn zorg is dat de OLED te veel reflectie geeft en of die genoeg helderheid kan generen als er overdag tv wordt gekeken.
Ik zit op ongeveer 2,7 meter van de TV, twijfel tussen 55 en 65 inch varianten. Liefst zou ik er eigenlijk een maatje tussen in willen hebben

:strip_exif()/f/image/EiMUQUPEfiVofjpR5MbyB1uS.jpg?f=fotoalbum_large)