Mag geen vaccinatie afspraak maken met Firefox, wel met Edge

Pagina: 1
Acties:
  • 1.204 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bregweb
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:56
Geboren in 1967, afgelopen vrijdag een brief gehad dat ik een afspraak mag maken. Gelijk thuis tsten met mijn default browser Firefox, maar zodra ik de controlevragen beantwoord mag ik geen aspraak maken zodra ik 1967 in vul.

Collega tegenover mij uit 1970 mag via dezelfde website wel een afspraak maken, WTF???

Blijkt dat hij Edge gebruikt, als ik Edge gebruik, mag ik ook een afspraak maken |:(

Hattrick: Thorgal Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roffeltjes
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21:33
cookies/history gewist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klein_Kipje
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 30-09 15:58
Tis mij net gelukt via FF

www.weitjerock.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philip Ross
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:30
Had hetzelfde probleem. Werkte niet in Vivaldi maar wel in Edge. Verwacht dat het te maken heeft met de cache. (Vivaldi is mijn standaard browser waar ik al een keer gecontroleerd had en dus de afwijzing in cache stond).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RemyWD
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 29-11-2023
Cookies verwijderen of incognito tabje openen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bregweb
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:56
Via incognito lukt het dus wel. Wel slecht dat zoiets in cache wordt gezet, voor hetzelfde geld blijf ik het 2 weken proberen......

Hattrick: Thorgal Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemyWD
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 29-11-2023
bregweb schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 15:54:
Via incognito lukt het dus wel. Wel slecht dat zoiets in cache wordt gezet, voor hetzelfde geld blijf ik het 2 weken proberen......
Fijn dat het gelukt is. Succes met het prikje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firestorm
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-09 16:40

Firestorm

Ik hou altijd schroefjes over

RemyWD schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 15:44:
Cookies verwijderen of incognito tabje openen :)
Uit je reactie lijkt het alsof dit de normaalste zaak van de wereld is. Ik probeerde vanmiddag nog een afspraak te maken en werd ook geweigerd, terwijl dhr de Jonge aangaf dat het mogelijk moest zijn. Totaal van de pot gerukt dat ze niet eens een normale website kunnen bouwen of in ieder geval op een normale termijn repareren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Is al een aantal keer gemeld en in het nieuws geweest, dit ligt niet aan je browser type, de laatste keer dat digid gebruikt is, heb je waarschijnlijk niet zelf op uitloggen gedrukt.

Daarom werkt een andere browser/incognito wel.

[ Voor 8% gewijzigd door YakuzA op 04-06-2021 20:03 ]

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

bregweb schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 15:33:
Geboren in 1967, afgelopen vrijdag een brief gehad dat ik een afspraak mag maken. Gelijk thuis tsten met mijn default browser Firefox, maar zodra ik de controlevragen beantwoord mag ik geen aspraak maken zodra ik 1967 in vul.

Collega tegenover mij uit 1970 mag via dezelfde website wel een afspraak maken, WTF???

Blijkt dat hij Edge gebruikt, als ik Edge gebruik, mag ik ook een afspraak maken |:(
Is dat alleen vandaag ?

Ik heb mijn afspraken ook met FF beta gemaakt, en ging prima.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01:10
Het probleem is bekend (link), maar blijkbaar is het toch niet zo eenvoudig het op te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:48
Risico als je marginale browsers gebruikt, dan worden zulke issues minder snel opgepakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZieMaar!
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:45

ZieMaar!

Moderator General Chat
Modbreak:Ik denk dat de topicstarter inmiddels zijn afspraak wel geplanned heeft, dus sluiten we dit topic voor het de verkeerde kant op gaat.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.