Toon posts:

IIS Bandwith Throttling ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al een tijdje IIS draaien, werkt perfect... Web doet het FTP doet het, zelfs sinds vandaag een werkende TSAC functionaliteit maar zit met een probleem. Ik heb dus een FTP draaien op m'n bak en wil natuurlijk niet dat als er een of andere idioot begint te downen dat ik al m'n bandbreedte kwijt ben...

Dus ik zet BandWith Throttling aan in IIS en limiteer de bandbreedte tot 2.048 kbp/s. Maar dit helpt helemaal nix :? Zodra er iemand begint te downen, vliegt mijn ping naar 2000 :(.

Iemand hier ervaring mee ?

Verwijderd

Topicstarter
Nobody :'( ?

• paella
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:26
En wat voor internetverbinding heb je? Bij kabel en ADSL willen up- en download wel een negatieve invloed op elkaar hebben nml.

No production networks were harmed during this posting

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb @Home kabel. Maar als ik een upload heb van 2 kb/s dan kan dat er toch niet voor zorgen dat ik absoluut geen download meer heb ?

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:32

Nicap

Tsssk....

2.048kb/s is toch 256KB/s? Is dat het probleem misschien?

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 09:02
Mischien uitzien naar een andere ftp server? die kunnen dit namelijk veel beter (de ftp in w2k is wat beperkt, maar das mijn mening)

probeer het eens met iets als serv-u-ftp, die kan dit veel beter

A wise man's life is based around fuck you

• paella
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:26
Op zaterdag 18 augustus 2001 11:43 schreef MaDDo het volgende:
Ik heb @Home kabel. Maar als ik een upload heb van 2 kb/s dan kan dat er toch niet voor zorgen dat ik absoluut geen download meer heb ?
Geen download is wel extreem ja.

No production networks were harmed during this posting

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:31
Op vrijdag 17 augustus 2001 10:15 schreef MaDDo het volgende:
Ik heb al een tijdje IIS draaien, werkt perfect... Web doet het FTP doet het, zelfs sinds vandaag een werkende TSAC functionaliteit maar zit met een probleem. Ik heb dus een FTP draaien op m'n bak en wil natuurlijk niet dat als er een of andere idioot begint te downen dat ik al m'n bandbreedte kwijt ben...

Dus ik zet BandWith Throttling aan in IIS en limiteer de bandbreedte tot 2.048 kbp/s. Maar dit helpt helemaal nix :? Zodra er iemand begint te downen, vliegt mijn ping naar 2000 :(.

Iemand hier ervaring mee ?
volgens mij.. moet je ipv 2.048 2,048 instellen

of gewoon 2.

probeer maar eens

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Verwijderd

Topicstarter
Hmmm, jongens als dat het is dan durf ik m'n kop hier voorlopig niet meer te tonen :P maar ik zal eens ff testen :-)

• fulgore
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-05 12:29

fulgore

goud

Je moet de ftp functie van IIS niet gebruiken, wanneer je nl. die Bandwidth Throttle gebruikt stel je het in voor alle services die je hebt draaien met IIS, dus ook je sites (mocht je die hebben draaien) zullen trager lopen.

Gebruik voor een Ftp server het programma SERV-U dan kun je zelfs per gebruiker aangeven hoeveel bandwidth ie mag gebruiken. Suc6 *D

Xbox One GamerTag 'QuarterCask'

Verwijderd

Op zaterdag 18 augustus 2001 11:43 schreef MaDDo het volgende:
foei :o;)

Verwijderd

Topicstarter
Nou als ik gewoon 2 kbps instel dan maakt het nog nix uit. Dus ik volg het advies maar op van Zwelgje2 en Fulgore en ga Serv-U maar eens installeren.

Thanx guys ! :D
Pagina: 1