Post forwarding service VS -> NLD

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MijnGameNaam
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 05-10 11:21
Goededag,

Ik heb een porduct op het oog dat alleen in de VS te krijgen valt. Dit bedrijf verzend niet naar nederland.

Op internet las ik dat er postal forwarding services bestaan, de vraag is hoe dit in zijn werking gaat? en welke services woorden aangeraden?

Zelf heb ik al gekeken bij forward.me.
deze komt wel een beetje sketchy over
(Het adress in de vs klopt niet staats en stads naam staan omgedraait )

Ik hoop overiges dat ik in de goede categorie hier voor zit

Mvg,
Merlijn

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HMaster_II
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 08-10 12:33
Ik heb er wel eentje gehad een par jaar geleden ook om het zelfde.
Daar kreeg je een US brievenbus adres en daar werd dan de zending naar toe gestuurd vanuit de leverende partij. Die brievenbus firma zag dan op basis van een code dat het naar NL toe moest.
Het vervelende is, dat het best een duit kost, want zij rekenen ook met de "beste" leveranciers de kosten op gewicht en grootte. Je kan gauw op 40 tot 35 dollar rekenen dat je als shipping van aftikken.
Voordeel is wel, dat de douane al afgehandeld is.

Ik kan alleen even niet aangeven welke partij ik daar voor had.

The S in IOT stands for security.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• barber
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Zelf heb ik vorig jaar via viabox.com een bestelling zonder problemen naar Nederland laten versturen.
Bij aanmelden krijg je een US adres die je dan gebruikt voor je bestelling.

Dit kost overigens best wel wat extra aan verzendkosten en belasting/heffingen.
Was een product van ongeveer €170 (gratis verzenden binnen VS en geen sales tax vanwege adres in Oregon). Daar kwam dan voor verzending naar Nederland via Viabox nog €90 euro bij. En dan nog de Nederlandse importheffingen & belastingen van ongeveer €50 euro.

En dan hopen dat je geen defect product geleverd krijgt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11:42

LankHoar

Langharig tuig

Even dit topic nieuw leven in blazen. Ik wil een aantal producten bij meerdere shops vanuit de VS kopen die aan deze kant van de grote plas niet (of heel lastig) verkrijgbaar zijn. Wanneer ik viabox bekijk en schat dat het gewicht rond de 5 kg ligt, dan zit ik al snel aan bijna 200$ fee hiervoor. Het lijkt me dat dit goedkoper moet kunnen? Ik heb de optie om een vriend te vragen in de VS (Wisconsin state) en daar alles te laten bezorgen, en dat hij dan alles in 1x op de post doet hierheen. Helaas zit je dan wel met sales tax, en vraag ik me af hoe ik een goedkopere verzender kan kiezen (ook daar lijkt alles >100$ te zijn, en dan zit je nog met de sales tax). Iemand suggesties?

When life throws you a curve, lean into it and have faith!