Mijn vraag:
Ik heb vrijdag mijn nieuwe tv binnen gekregen, alleen doet de rand (rondom) van de tv soms raar.
Soms komt er bij de randen een raar effect (zie foto).
Dit komt dan vanuit de buitenkant naar binnen (tot maximaal waar het nu zichtbaar is op de foto) en verdwijnt weer van binnen naar buiten.
Dit komt een enkele keer voor, het is moeilijk te reproduceren.
Als ik de opname terugspoel gebeurt het wel in hetzelfde beeld weer.
Als ik dezelfde opname op een andere tv (getest met tv van boven) afspeel is er niks aan de hand.
Ook heb ik af en toe (tot nu toe aan de onderkant opgevallen) een lichte "gloed" die op dezelfde manier komt en weer weggaat, ook tijdens dat het beeld hetzelfde is.
Weet iemand hoe dit komt en hoe dit heet?
Relevante hardware die ik gebruik:
Samsung QE65Q60T.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Ik heb op google en tweakers gezocht, maar ik weet niet hoe ik dit moet noemen en kan er eigenlijk niks over vinden.
Hierbij een foto:
Ik heb vrijdag mijn nieuwe tv binnen gekregen, alleen doet de rand (rondom) van de tv soms raar.
Soms komt er bij de randen een raar effect (zie foto).
Dit komt dan vanuit de buitenkant naar binnen (tot maximaal waar het nu zichtbaar is op de foto) en verdwijnt weer van binnen naar buiten.
Dit komt een enkele keer voor, het is moeilijk te reproduceren.
Als ik de opname terugspoel gebeurt het wel in hetzelfde beeld weer.
Als ik dezelfde opname op een andere tv (getest met tv van boven) afspeel is er niks aan de hand.
Ook heb ik af en toe (tot nu toe aan de onderkant opgevallen) een lichte "gloed" die op dezelfde manier komt en weer weggaat, ook tijdens dat het beeld hetzelfde is.
Weet iemand hoe dit komt en hoe dit heet?
Relevante hardware die ik gebruik:
Samsung QE65Q60T.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Ik heb op google en tweakers gezocht, maar ik weet niet hoe ik dit moet noemen en kan er eigenlijk niks over vinden.
Hierbij een foto:
[ Voor 10% gewijzigd door knorde op 25-05-2021 13:09 ]
Even gezellig kletsen? Check Alltalk.nl