This message was sent on 100% recyclable electrons.
Verwijderd
niet
maar waar heb je die GUI vandaan?
Ik heb een duits site maar daar doet geen enlele link het
maar waar heb je die GUI vandaan?
Ik heb een duits site maar daar doet geen enlele link het
Verwijderd
Ik weet het niet, maar als dat gewoon de console kleuren zijn, valt het natuurlijk aan te passen met
Die getallen stellen groen voor, gewoon RGB, dus vogel maar wat kleurtjes uit
code:
1
| con_color "0 250 0" |
Die getallen stellen groen voor, gewoon RGB, dus vogel maar wat kleurtjes uit
G3R10: dat werkt niet, ik heb mijn console groen op die manier, maar dan treedt er gene verandering op.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Weet iemand toevallig ook de RGB waarden van de 'Counter-terrorist blauw' kleur ? (als een CT iets zegt bv, zie je zijn naam in het blauw) Die kleur zou ik graag willen gebruiken voor de tekst/
Verwijderd
Keej ..jammer .. ik wist het niet zeker .. kom echt nooit in dat config menu ... daar heb ik een console voor
@Frank : 0,0,255?!
Trouwens, ben je deze GUI met de upgrade niet weer kwijt?! Of je loopt het risico CS weer opnieuw te moeten installen?!
Zouk niet zo blij mee zijn. Ziet er wel errug spannend uit allemaal!
Trouwens, ben je deze GUI met de upgrade niet weer kwijt?! Of je loopt het risico CS weer opnieuw te moeten installen?!
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
GUI is zeluf gemaakt 
(check ook:

deze:

en de console

alleen wil hem wel ff afmaken
(check ook:

deze:

en de console

alleen wil hem wel ff afmaken
klopt, maar maak gewoon een backup van je 'ctrike\gfx\shell' map en klaar is keesOp vrijdag 17 augustus 2001 14:25 schreef RaDKiLL het volgende:
Pagina: 1