Honeywell T6 geen communicatie met CV-ketel

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LAM3
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 16-12-2024
Hoi Tweakers,

Mijn Honeywell T6 thermostaat geeft sinds kort aan dat er geen communicatie is met de cv ketel (Avanta 28c (CW4). In mijn Honeywell app staat ook dat het systeem offline is.

Bij de ontvanger knippert een rood lampje. Verder heb ik wel warm water.

Ik heb de stekker van m’n router er al een keer uit gehaald, de WiFi opnieuw verbonden met de thermostaat en ook de stekker van de ontvanger er uit gehaald. Niets heeft tot nu toe geholpen.

Ik zie wel dat de WiFi verbonden is met de thermostaat, maar misschien is er geen internet verbinding? Internet op mijn smartphone werkt overigens wel op de WiFi.

Weet iemand wat het probleem kan zijn? Heb uiteraard al op Google gezocht maar nog geen oplossing gevonden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FzSBiQ-OFMNU_l9ocUvp-1woOjw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dpJaLye7zBSt3g5DN3ZXW63w.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/x8owyFjXnSzqeqUbZwURppeiU1w=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Na52UcCh6yFyKzebNutZpiCl.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frits s
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 05-06-2024
Precies hetzelfde is hier vandaag ook gebeurd. Rood ledje van drukknop ketelmodule Honeywell T6 knippert rood. Extra bijverschijnsel is dat de ketel (awb thermaster 3hr) zomaar aangestuurd wordt zonder warmtevraag. Toevallig ontdekte ik dat de verwarming warm was. Mag bij een storing toch nooit gebeuren. Altijd in "idle mode" gaan.
Ketelmodule spanningsloos gemaakt. Toen weer oke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LAM3
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 16-12-2024
frits s schreef op zondag 4 september 2022 @ 23:07:
Precies hetzelfde is hier vandaag ook gebeurd. Rood ledje van drukknop ketelmodule Honeywell T6 knippert rood. Extra bijverschijnsel is dat de ketel (awb thermaster 3hr) zomaar aangestuurd wordt zonder warmtevraag. Toevallig ontdekte ik dat de verwarming warm was. Mag bij een storing toch nooit gebeuren. Altijd in "idle mode" gaan.
Ketelmodule spanningsloos gemaakt. Toen weer oke
Was m'n topic alweer vergeten. :9 Mijn probleem is uiteindelijk opgelost omdat m'n CV-monteur het kabeltje niet goed gemonteerd had in de CV ketel.