Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93050

Topicstarter
Zijn er meer mesnen die opeens problemen hebben met Tweaknews ?

Ik krijg sinds een weekje continue berichten dat mijn betaalwijze niet klopt. Nu is dat terecht: ik betaalde met incasso (direct incasso bij hun), en en de enige betaalwijze is opeens creditcard. Zij ontkennen iets gewijzigd te hebben.

Okay . .zo zij het, maar als ik die gegevens invul gaat de spam door. Hun helpdesk OF reageert niet, OF zegt dat alles in orde is ?

Daarnaastr zijn de mails vreemd 'noreply' als mailadres, maar bij vragen mag je een reply geven op de mail, en de helpdesk heet 'hepdesk'. Overigens komen de mails dus (terecht) retour.

Ik heb mijn CC gegevens ingevoerd, maar er is (tot nu toe .. niet vreemds gebeurd op mijn CC, het lijkt dus geen Phishing.

Heeft iemand hier ook ervaring mee ?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prostar
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-04 10:20
Dag Alex,
Identiek verhaal bij mij. Eerst mails dat betaalmethode niet meer werkt, als ik dan probeer te veranderen (want mogelijks terecht) werkt het ook niet, helpdesk reageerde uiteindelijk wel, maar pas na dat mijn account was afgesloten. Dan mail gekregen om toch nog te kunnen verlengen, betaling lijkt succesvol, maar krijg toch foutmelding. Ga nog maar eens een mailtje naar de helpdesk sturen ...
Bart