STOPELON verkopen via Pancakeswap

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBeavis
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 22-07-2021
Hallo,

Enkele dagen geleden heb ik STOPELON gekocht via stopelon.space. Ik werd doorverwezen naar pancakeswap.

De waarde is van STOPELON is verdubbeld, ik wil graag verkopen. Maar hoe kan ik STOPELON verkopen via pancakeswap? De token komt niet voor in de lijst met tokens op pancakeswap.

Ik gebruik een Trust wallet.

Advies is zeer welkom!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_HhNxo6pzgpQji5qMNPkIriz1TM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/y2kKTLtY7vTTqAgkHryC8Sf4.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBeavis
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 22-07-2021
Ik klikt zojuist weer op buy StopElon op stopelon.space, waarna ik werd geredirect naar pancakeswap. Toen zag ik (pas) dat er een pijltje tussen de tokens zat. Nadat ik op het pijltje had gedrukt, kon ik StopElon verkopen. Klaar met puber tokens via pancakeswap, alleen SHIB hou ik nog even vast.

Einde topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-06 09:25

Malarky

Wils voor wat ieder

Overigens algemene tip voor coins verkopen via DEX die niet listed zijn op de DEX exchange: je vult het token adress in (o.a. te vinden via coingecko, bsscan, etc.) op de exchange en je kunt de token zelf toevoegen, dit kan op elke DEX.

Let wel op dat je niet per ongeluk het verkeerde (scam) token adress pakt via Google, is mij ook al een keer gebeurd (gelukkig voor zeer klein bedrag), want er zit verder geen verificatie op.

Als er geen liquiditeit is op de DEX zal je em lastig kunnen verkopen uiteraard. Pancakeswap is wel goede start, al heeft bitswap stuk lagere fees en dopple finance helemaal voor stable coins.

Als je niet weet waar je een token goed kan kopen/verkopen qua slippage kun je o.a. kijken op paraswap en openocean.

[ Voor 26% gewijzigd door Malarky op 30-05-2021 22:13 ]