Ik zoek een?
WiFi6 Mesh, wired backhaul
Wat is je budget?
450 Euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen Chineze meuk, denk aan Asus omdat ze uit Taiwan komen. Liever de Amerikanen via de achterdeur dan de Chinezen (van deze uitspraak krijg ik vast spijt haha).
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik wil een ASUS ZenWifi AX XT8 duopack kopen en alle satellites via wired backhaul (CAT7 kabels)
WiFi6 Mesh, wired backhaul
Wat is je budget?
450 Euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen Chineze meuk, denk aan Asus omdat ze uit Taiwan komen. Liever de Amerikanen via de achterdeur dan de Chinezen (van deze uitspraak krijg ik vast spijt haha).
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik wil een ASUS ZenWifi AX XT8 duopack kopen en alle satellites via wired backhaul (CAT7 kabels)
- Beneden de router
- 2e verdieping de AX XT8 satellite, omdat ik dan ingebouwde switch kan gebruiken om bedraadde verbinding naar printer en computer te behouden. Als ik hier voor de XD4 wired backhaul kies (dual band is via wireless backhaul veel langzamer) heb ik geen poortje over op de XD4, dan moet ik switch op die verdieping voor de router zetten. Is dit uberhaupt een optie
- Kan ik op de eerste verdieping een mini AX XD4 toevoegen aan de mesh via wired backhaul? Heb hier namelijk niet switch nodig voor wired apparaten, alleen WiFi. Drie AX XT8s vind ik namelijk wel erg prijzig.
- Begane grond (meterkast): Ziggo Modem -> ASUS ZenWifi AX XT8 router
- Verdieping 1: ASUS ZenWifi AX XD4 (wired backhaul)
- Verdieping 2: ASUS ZenWifi AX XT8 satellite (wired backhaul)
- Laptop (wired)
- Netwerkprinter (wired)
Everybody has one :P