Wraakreview

Pagina: 1
Acties:
  • 945 views

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ruffzz
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Heb een laptop overgenomen van mjampa en kwam er later achter dat een onderdeel ontbrak.
Ik heb voor we een deal sloten nadrukkelijk gevraagd of dit onderdeel ( 4g sim module) aanwezig was en zijn antwoord was ja. Ik heb de laptop niet meteen in gebruik genomen omdat ik nog aan het wachten was op mijn simkaart daarom kwam ik hier pas later achter.

Ik heb hem een week geleden een bericht gestuurd en gevraagd of we dit konden oplossen. Ik kreeg geen reactie. Ik heb vervolgens besloten om feedback te geven op zijn profiel en dit is duidelijk niet in zijn smaak gevallen want nu kan hij plotseling wel reageren in de vorm van een wraak review : Volgens hem ben ik waardeloos en onbetrouwbaar. Vooral de opmerking " hoe ga ik dit controleren na 2 maanden " vind ik opmerkelijk zou je zoiets niet van te voren doen zeker als nadrukkelijk gevraagd wordt of iets is aanwezig is ja of nee ?

Zou deze onzin graag van mijn profiel verwijderd zien worden tevens is zijn feedback gekoppeld aan een compleet andere advertentie

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZjGftPIH-OUTKA0zX39TCQhjLn8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jBhkwkL7GtjRWFhf93KM3nze.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 31% gewijzigd door Ruffzz op 23-05-2021 17:46 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ruffzz
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Kan hier een mod naar kijken ?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MeneerHart
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 17-08 09:54

MeneerHart

Mess with the bull..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06:52

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

afspraak is afspraak. Dan is een wraak review niet op zijn plaats. Weg ermee.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Dit topic is gesloten.