There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Klopt, ik ging voor users omdat gebruikers me over het limiet van 80 tekens bracht. Ik heb 'in de toekomst' vervangen door 'straks', wat niet de voorkeur heeft, maar me wel 'users' en 'chat-' laat weghalen. Dank!
RobIII heeft zeker ook z'n Windows, Linux en telefoon op de Nederlands ingesteld lopen draaienRobIII schreef op zondag 23 mei 2021 @ 13:58:
Ik ben persoonlijk niet zo'n fan van het geforceerde Nederlands zoals "schijflade", maar als we het doen doe het dan goed:
nieuws: WhatsApp laat users in toekomst mogelijk chatlogs meenemen naar nieuw...
Waarom hebben we het hier over users ipv gebruikers? @Mark_88
En moet chatlogs niet gesprekslogs oid zijn?
[...]
ZijN
[...]
Features -> functies o.i.d.
Wat is nou de eerste zin uit mijn topic? En wat voegt je reactie toe?CyberMania schreef op zondag 23 mei 2021 @ 20:02:
[...]
RobIII heeft zeker ook z'n Windows, Linux en telefoon op de Nederlands ingesteld lopen draaien![]()

En ja, ik draai mijn Windows en iOS op Nederlands (om héle goede redenen) maar m'n Debian en MacOS op engels. Dus..?
[ Voor 16% gewijzigd door RobIII op 23-05-2021 20:05 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij