Toon posts:

+4 inzichtvol....

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

Rene zie ook :
[topic=207289/1/25]

ik was vlugger :) :P

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat iemand deze reactie plaatst in een slechte bui kan ik me voorstellen. Maar dat alle users deze reactie op +4 zetten/houden valt me _zwaar_ tegen.

Als we alleen nieuws gaan posten loopt de content van 15 p/d terug naar 5 a 7.

Nou ja als iedereen dat wil, doen we het zo...

/me gaat geen reviews, guides of whatever meer plaatsen. Aangezien de users dat niet op prijs stellen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

Dit is ook een geval voor de Powermod :)

Rene, ik kan me voorstellen dat je zo reageert maar hou de moed er nog effe in en blijf gewoon posten :)

Als de powermod(of een vergelijkbaar iets) er komt (zie ook LA topic) [topic=205578/1/25] dan kunnen we gepaste acite ondernemen >:) :)

edit1: linkje erbij is wel duidelijker meestal :)
edit2: linkje linkt niet goed :?

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felicia
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:05
'K heb em naar beneden geduwd maar niet genoeg.

Iemand anders nog een worp :)

Ik draag een rok, wat is jouw excuus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-10 18:55

Floor-is

5.2

Ik krijg hem niet lager meer, staat nu op 0 - Troll
Beoordelingen: +1, -1: Troll, +1: Interessant, +1: Inzichtvol, +1: Behulpzaam, +0.80: Inzichtvol, -0.67: Overbodig, +0.57: Inzichtvol, -0.50: Overbodig, -0.44: Troll, -0.40: Troll, -0.36: Troll, -0.33: Troll, -0.31: Troll, 0: Troll, 0: Troll, 0: Troll, 0: Troll, -0.22: Troll, -0.21: Troll, -0.20: Troll, -0.19: Troll, -0.18: Troll, 0: Troll, 0: Troll, 0: Troll, 0: Troll, 0: Troll, Totaal: 0.36 / 28x

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op 0 staat-ie wel goed vind ik, -1 is een tikje overdreven vind ik.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:29

Jaymz

Keep on moving !

Op vrijdag 17 augustus 2001 15:03 schreef Floris Diemel het volgende:
Ik krijg hem niet lager meer, staat nu op 0 - Troll
[..]
Floris Diemel, de Interim PowerMod :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op vrijdag 17 augustus 2001 09:35 schreef RenevdVeen het volgende:
Dat iemand deze reactie plaatst in een slechte bui kan ik me voorstellen. Maar dat alle users deze reactie op +4 zetten/houden valt me _zwaar_ tegen.

Als we alleen nieuws gaan posten loopt de content van 15 p/d terug naar 5 a 7.

Nou ja als iedereen dat wil, doen we het zo...

* korenwolf gaat geen reviews, guides of whatever meer plaatsen. Aangezien de users dat niet op prijs stellen..
Ach, Rene, een dergelijke reactie met bijbehorende score is niet alleen een steek in het hart van een nieuwsposter, maar ook in het hart van iedereen die modereren serieus neemt.
Ik vind overigens dat ie wél naar -1 moet. Het is sowieso al off-topic, waardoor hij op 0 hoort. Maar dat gecombineerd met het feit dat deze reactie een vraag is naar 'trivial follow-up postings' en ook met het feit dat deze user na meer dan twee jaar nog niet weet waar hij klachten moet plaatsen, wil voor mij zeggen dat ik hem op -1 vind horen.
Bovendien kan dat ook, want:
Beoordelingen: +1, -1: Troll, +1: Interessant, +1: Inzichtvol, +1: Behulpzaam, +0.80: Inzichtvol, -0.67: Overbodig, +0.57: Inzichtvol, -0.50: Overbodig, -0.44: Troll, -0.40: Troll, -0.36: Troll, -0.33: Troll, -0.31: Troll, 0: Troll, 0: Troll, 0: Troll, 0: Troll, -0.22: Troll, -0.21: Troll, -0.20: Troll, -0.19: Troll, -0.18: Troll, 0: Troll, 0: Troll, 0: Troll, 0: Troll, 0: Troll, -0.14: Troll, -0.12: Troll, Totaal: 0.1 / 30x
en ik heb geen idee hoe dít scoreverloop mogelijk is. :?

Never stop seeking what seems unobtainable...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:29

Jaymz

Keep on moving !

Tja, de interim PowerMod denk ik :P
Pagina: 1