gebroken LCD scherm : start-menu verschuiven naar rechts

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erivaton
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 05-04 08:51
Ik heb een breedbeeld scherm, waarin uiterst links een barst zit.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kuthYKESr3Oc3oytjTqKTv_W308=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/p6RvubUaNRU3qiaRn8N6zY7M.jpg?f=fotoalbum_large

Ik heb een stuk carton geplakt over het gebarsten deel.
Als ik nu de start-knop & desktop naar rechts zou kunnen schuiven, kan ik er mee blijven werken.
Weet iemand hoe ?

Ik heb geprobeerd de resolutie aan te passen, maar dan kreeg ik een zwarte band rechts.
De desktop centreert zich namelijk.

Ik gebruik geen videokaart, dus tweaken via nvidea / AMD instellingen kan niet.

Erik

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-09 12:50
Denk niet dat het mogelijk is, maar je kunt wel de hele taakbalk naar rechts verslepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-10 21:37
Een nieuwe monitor of je monitor laten repareren lijkt me een stuk praktischer :+

Maar zonder direct regedits in te duiken enzo kan je niet zomaar de Start-knop verplaatsen, nee. Postman z'n voorstel om de hele startbalk aan de rechterkant te plaatsen lijkt me inderdaad de beste optie.

The devil is in the details.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Je gebruikt hoe dan ook een videochip, dus ons vertellen welke dat is zou een hoop helpen.

Er zijn ook een hoop programma's die custom resoluties en plaatsingen kunnen organiseren - zoals bijvoorbeeld CRU (custom resolution utility)

Maar vaak kan je met de videodrivers al een hoop afstemmen, ook plaatsing van het beeld. Intel drivers ook.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:01

PD2JK

ouwe meuk is leuk

De Intel driver kan je scherm 180 graden draaien.
Als je je scherm dan ook op z'n kop zet. :p

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erivaton
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 05-04 08:51
Goed gevonden ... het scherm draaien. Ik ga kijken of dat dit kan.
Op het moederbord zit de 'Intel UHD Graphics 630' geïntegreerd.
Ik heb aan Samsung gevraagd hoeveel een herstelling kosten mag.
Pagina: 1