Hallo, ik heb een oude pc van 10+ jaar die rete erg traag begint te worden en een oude xbox 360. ik wou eerst een andere pc kopen maar omdat met ook op de toekomst waarschijnlijk nieuwe games wil kopen en daarvoor dan ook een nieuwe game console moet kopen zat ik te denken om een game pc te kopen waarmee ik 2 vliegen in 1 klap kan slaan.
Ik ben alleen een leek als het om computers gaat dus ik weet niet goed waar ik op moet letten als het om hardware onderdelen gaat.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Dat de pc van goede kwaliteit is en lang mee gaat haha.
De pc waar ik nu op zit is ook weer 12 jaar oud en doet het eigenlijk nog als een zonnetje alleen de specs die toen die tijd top waren, zijn nu een flop.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik weet niet of bepaalde games speciale specificatie vereisten hebben om te kunnen spelen maar
Ik wil al aardig tijdje Ableton Live willen proberen om muziek te maken maar ik speel ook graag one person shoots games zoals far cry, call of duty, misschien gta ofzo op de xbox.
Wat is je budget.
Ik denk dat 500 euro voor een game pc te weinig is, dus misschien 800 euro reel is om goede te vinden?
Geen toeters en bellen, lampjes etc.
boeit mij allemaal niet en kost allemaal extra.
Wat zou je van ons willen weten?
Gezien ik het zo goedkoop mogelijk wil houden zat ik te denken om een game pc van tweakers of marktplaats te kopen.
Ik heb alleen geen idee waar ik op moet letten.
Zoals:
- Welke videokaart heb ik nodig?
- Hoeveel ram heb ik nodig?
- hoeveel opslag geheugen is minimaal verreist?
- Maakt merk wat uit?
- wat voor processor?
- Maar vooral: waar moet ik op letten bij het aankoop van een gebruikte game pc om te voorkomen dat ik rommel koop?
Ik ben alleen een leek als het om computers gaat dus ik weet niet goed waar ik op moet letten als het om hardware onderdelen gaat.
Dat de pc van goede kwaliteit is en lang mee gaat haha.
De pc waar ik nu op zit is ook weer 12 jaar oud en doet het eigenlijk nog als een zonnetje alleen de specs die toen die tijd top waren, zijn nu een flop.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik weet niet of bepaalde games speciale specificatie vereisten hebben om te kunnen spelen maar
Ik wil al aardig tijdje Ableton Live willen proberen om muziek te maken maar ik speel ook graag one person shoots games zoals far cry, call of duty, misschien gta ofzo op de xbox.
Wat is je budget.
Ik denk dat 500 euro voor een game pc te weinig is, dus misschien 800 euro reel is om goede te vinden?
Geen toeters en bellen, lampjes etc.
boeit mij allemaal niet en kost allemaal extra.
Wat zou je van ons willen weten?
Gezien ik het zo goedkoop mogelijk wil houden zat ik te denken om een game pc van tweakers of marktplaats te kopen.
Ik heb alleen geen idee waar ik op moet letten.
Zoals:
- Welke videokaart heb ik nodig?
- Hoeveel ram heb ik nodig?
- hoeveel opslag geheugen is minimaal verreist?
- Maakt merk wat uit?
- wat voor processor?
- Maar vooral: waar moet ik op letten bij het aankoop van een gebruikte game pc om te voorkomen dat ik rommel koop?