Windows 10 start menu icons maximaal afmeting

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitzChevalric.
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-06 19:19
Mijn vraag is hoe ik alle icons kan maken zoals die van spotify?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4WizDiNUhPGsVR90oKhc7IhxoXQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kTrEL86aEdkTgHoM4HuL379m.jpg?f=fotoalbum_large

Telkens als ik ga googlen kom ik bij het standaard antwoord om het formaat te wijzigen van de totale icon.
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05:29
Wat is er zo speciaal aan het spotify icon? De andere iconen zijn hetzelfde maar hebben een grijze background (zijn Microsoft apps)

[ Voor 9% gewijzigd door HKLM_ op 22-05-2021 20:57 ]

Cloud ☁️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitzChevalric.
HKLM_ schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 20:56:
Wat is er zo speciaal aan het spotify icon? De andere iconen zijn hetzelfde maar hebben een grijze background
Ik heb ook een icon van teamspeak die is ook volledig.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Z09b-x2ptTTc2Kas4otJisIPpUs=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/5s9Zl2n2le1aLQzROI28W4dc.png?f=user_large

En zo zijn er meerdere die compleet de plek vullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05:29
FitzChevalric. schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 21:00:
[...]

Ik heb ook een icon van teamspeak die is ook volledig.

[Afbeelding]

En zo zijn er meerdere die compleet de plek vullen.
Maar dat is net hoe de leverancier het icoontje meegeeft. Je kan in de software install map zoeken naar het icon en deze mogelijk vervangen door 1 die je zelf hebt gemaakt.

Cloud ☁️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitzChevalric.
HKLM_ schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 21:02:
[...]

Maar dat is net hoe de leverancier het icoontje meegeeft. Je kan in de software install map zoeken naar het icon en deze mogelijk vervangen door 1 die je zelf hebt gemaakt.
Maar het icoon van bijvoorbeeld bioshock infinite is volledig in de install map en ook op het bureaublad. Dus blijkbaar doet windows er iets wel of niet mee in het startmenu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon93
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05:38
Zijn het niet voornamelijk de UWP-apps uit bijv. Windows store die dit soort icons hanteren?
Pagina: 1