Ik kan niet meer terug, als ik in GoT zit, in een topic ofzo, en ik druk op Vorige dan krijg ik dit:

en er staat onder New Topic nog een oud versienummer

Verwijderd
heb ik hier ook last van, maar dan bij het editten. qouten lukte juist wel.Op vrijdag 17 augustus 2001 09:14 schreef KixAss456 het volgende:
en ik kan ook niet quoten (met de [afbeelding] ):
Er is geen geldig topicnummer opgegeven, ga terug naar de vorige pagina en probeer het nog een keer.
Trash je IE cache eensOp vrijdag 17 augustus 2001 09:25 schreef Twynn het volgende:
Zelfde hier.. Quoten en editen werkt niet.. (geen geldig topic nummer opgegeven).
uitloggen en weer inloggen geprobeerd, maar helpt niet.. Browser afsluiten en opnieuw opstarten ook niet!
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
nogOp vrijdag 17 augustus 2001 09:12 schreef KixAss456 het volgende:
Ik kan niet meer terug, als ik in GoT zit, in een topic ofzo, en ik druk op Vorige dan krijg ik dit:
[afbeelding]
Lekker zijn is een gave :)
Hmmzz.. Ook geprobeerd, cache is leeg, maar geen mogelijkheden om te editen of reply met quote te gebruiken..Trash je IE cache eens
Verwijderd
is volgens mij niet verandert hoorOp vrijdag 17 augustus 2001 11:00 schreef 007 het volgende:
Fuck man, die sig's zjn onleesbaar geworden (zo klein), en de tijd van posten ook... Weird, of hoort dat zo?
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming, dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden. - Bhagavad Gita -
Dank je, weer een probleem uit de wereld.Op vrijdag 17 augustus 2001 19:02 schreef Aikeleer het volgende:
Quoten enzo gaat via een javascriptje, veel mensen hebben nog het oude javascriptje in hun cache zitten, en daarom geeft ie dat je het verkeerde topic no. hebt opgegeven
Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming, dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden. - Bhagavad Gita -
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Eens testen dan.Op zaterdag 18 augustus 2001 11:44 schreef gerritblaat het volgende:
En je kan niet meer zien dat er ge-edit is!!!
Als het goed is kan iemand die niet ingelogd zit cq geen acces heeft tot HK/SG ze daar ook niet zien.Op vrijdag 17 augustus 2001 10:47 schreef Kirpeknots het volgende:
HK topics staan nu in "actieve topics"
Ik vind het wel fijn eigenlijk. Maar ik geloof niet dat het de bedoeling is.
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq